آرموو آرموو .

آرموو

برترين ارز هاي ديجيتال چه هستند؟

ارز ديجيتال به نوعي ارز گفته مي شود كه بر پايه علم رمزنگاري ايجاد شده است، اين ارز  تنها به صورت ديجيتالي و الكترونيكي در دسترس است و فرم فيزيكي از آن موجود نمي باشد. بيش از ۱۰۰۰  نوع ارز ديجيتال در بازار الكترونيك وجود دارد كه معروف ترين آن ها بيت كوين است. ارز هاي ديجيتال تنها از طريق كامپيوتر و گوشي هاي موبايل و كيف پول هاي الكترونيكي در دسترس قرار مي گيرند و يا مبادله مي شوند.

 


آيا نياز به مشاوره كاوش و استخراج ارزهاي ديجيتال داريد؟؟

 


Bitcoin price (1  بيت كوين
بيت كوين در سال ۲۰۰۹ و توسط فردي به نام ساتوشي ناكاموتو ابداع شد. بيت كوين نوعي ارز ديجيتال است كه بدون نياز به واسطه(بانك) و از طريق كاربر به كاربر در شبكه بلاگ چين مي تواند انتقال پيدا كند.

Ethereum price (2  اتريوم
اتريوم براي اولين بار در سال ۲۰۱۳ توسط ويتاليك بوترين ساخته شد. علاوه بر استخراج ارز ديجيتال در آن مي توان از قرار داد هاي ديجيتالي نيز استفاده كرد. اتريوم فضايي را ساخته است كه بدون نياز به هيچ بانك، شركت و يا شخص ثالثي مي توان ارز هاي ديجيتالي خود را از حسابي به حساب ديگر انتقال داد.

XRP price (3 ريپل
يك ارز ديجيتال مستقل است كه در جهت دستيابي به تسويه سريع براي حساب هاي بين بانكي بسيار مؤثر است.

Bitcoin Cash price (4 بيت كوين كش
از ۱ آگوست ۲۰۱۷ توسط راجر ور ابداع شد و اندازه بلوك هاي شبكه بلاگ چين را تا ۸ مگا بايت افزايش داد تا به مقياس فني بيت كوين كمك كند.

Litecoin price (5 لايت كوين
در سال ۲۰۱۱ و توسط چارلي لي ابداع و معرفي شد. تنها تفاوت اين ارز ديجيتال با بيت كوين در محدوديت كوين هاي آن است، در لايت كوين تعداد كوين ها بيشتر از بيت كوين است.

Monero price (6 مونرو
مونرو يك ارز ديجيتالي رمزنگاري شده، ايمن و غير قابل رديابي است كه در سال ۲۰۱۴ آغاز به كار كرد. با مونرو شما كنترل كامل حساب خود را در دست داريد و حريم شخصي تان به گونه اي حفظ مي شود كه هيچ كس ديگري نمي تواند معاملات تان را مشاهده كند.

 


آخرين وضعيت ارز هاي ديجيتال در جهان چگونه است؟
ارز ديجيتال  پديده اي در حال توسعه در كل دنيا است. كشور هاي بسيار زيادي از جمله آمريكا، كانادا، فنلاند، بلژيك و استراليا امكان استفاده از ارز هاي ديجيتال را قانوني اعلام كرده اند اما به دليل ميزان برق مصرفي اين دستگاه افراد معمولي و قشر متوسط جامعه قادر به استفاده از آن نيستند زيرا گراني نرخ برق در اين كشور ها بسيار زياد و سرسام آور است. در خاورميانه و ايران به دليل نرخ پايين انرژي، استفاده از اين دستگاه معقول تر به نظر مي رسد و به همين دليل است كه محبوبيت بسيار زيادي نزد مردم پيدا كرده است هر چند خريد و فروش ارز هاي ديجيتال در ايران همچنان با مشكلات قانوني روبه رو است.

 


كلام آخر:
سال ها است افزايش ارزش ارز هاي ديجيتال مورد توجه همگان قرار گرفته است اما همچنان نمي توان به آن اطمينان خاطر كامل داشت. منع خريد و فروش اين ارز ها در كشور هاي مختلف و مشكلات ديگر آن، ترديد هارا براي سرمايه گذاري در ارز هاي ديجيتال بيشتر مي كند. بهتر است قبل از آغاز سرمايه گذاري بر ارز هاي ديجيتال از مشاوران باتجربه در اين زمينه استفاده كنيد. مشاور ارز ديجيتال فردي با تجربه در زمينه ارز ديجيتال است كه نحوه استفاده از دستگاه هاي استخراج ارز ديجيتال تا نصب نرم افزار و ساخت كيف پول را براي شما توضيح مي دهد و به شما اطلاعاتي دقيقي راجع به نوع دستگاه هاي موجود در بازار، ميزان برق مصرفي شان و مقدار درآمدي كه مي توانند در طول يك ماه داشته باشند را به شما مي دهد.

 


منبع:برترين ارز هاي ديجيتال چه هستند؟


برچسب: مشاور ارزديجيتال، ارز ديجيتال،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۵۰:۲۴ توسط:Armoo موضوع: سرمايه گذاري نظرات (0)

۵ قدم مهم براي استخراج ارز هاي ديجيتال

در نظر بسياري از افراد استخراج ارز هاي ديجيتال يك امر سخت و كمي گيج كننده است، اما بايد گفت استخراج ارز هاي ديجيتال چند مرحله دارد كه بهتر است از قبل با آن ها آشنايي داشته باشيد تا بتوانيد به يك استخراج كننده حرفه اي تبديل شويد. استخراج ارز ديجيتال يا ماينينگ فرآيندي است كه در آن افراد استخراج كننده (ماينر) قدرت پردازش دستگاه هاي استخراج خود را در اختيار شبكه قرار مي دهند تا در تراكنش هاي شبكه تأييد شود و به ازاي اين عمل سكه جديد دريافت مي كنند كه همان ارز ديجيتال است.

 


آيا به مشاوره كاوش و استخراج ارز هاي ديجيتال نياز داريد؟؟

قدم اول: خريد سخت افزار
به دليل قدرت پردازش محدود يك رايانه معمولي قادر به حل معادلات بلوك هاي ارز هاي رمز نگاري شده مانند بيت كوين و اتريوم نيستند به همين دليل خريد سخت افزار مناسب اولويت اول براي استخراج ارز هاي ديجيتال است. بايد گفت دستگاه هاي سخت افزار ارز هاي ديجيتال بر اساس سرعت پردازش معادلات و رسيدن به نرخ هش اندازه گيري مي شوند و قيمت هاي متفاوتي پيدا مي كنند.

قدم دوم: نصب و راه اندازي نرم افزار
بهتر است قبل از آغاز نصب و راه اندازي نرم افزارتان به دنبال اين باشيد كه كدام ارز ديجيتال را مي خواهيد استخراج كنيد و مطابق با آن، نرم افزار را در رايانه خود نصب كنيد. بسياري از سخت افزار هاي ارز ديجيتال نيازي به نصب نرم افزار به صورت جداگانه براي استخراج ندارند.

 


قدم سوم: راه اندازي كيف پول شخصي
كيف پول ها معمولا به صورت رايگان در وبسايت ها يا اپليكيشن ها وجود دارند و شما مي توانيد از آن ها استفاده كنيد. كيف پول هاي سخت افزاري اي نيز وجود دارند كه كمي هزينه بر هستند اما براي افرادي كه به كيف پول هاي مجازي اطمينان ندارند گزينه مناسب تري به نظر مي رسند.

قدم چهارم: نصب فن هاي خنك كننده
از آنجايي كه سخت افزار هاي استخراج انرژي زيادي را به صورت گرما آزاد مي كنند، بايد راهي براي خنك كردن اين سيستم ها پيدا كرد. فن هاي خنك كننده برقي و فن هاي هواكش مي توانند به اين حل اين مشكل و كارايي بهتر دستگاه هاي استخراج كمك كنند.

قدم پنجم: شركت در استخر هاي استخراج
استخرها گروه هاي استخراج كنندگان(ماينر ها) هستند كه قدرت پردازش دستگاه خود را براي استخراج ارزهاي رمزگذاري شده به اشتراك مي گذارند. پاداش ها طبق قوانين مشخص شده بين اعضا تقسيم مي شود. پس از پيوستن به استخر، دستورالعمل هاي ارائه شده توسط نرم افزار را دنبال كنيد تا بلافاصله كار استخراج آغاز شود. برخي از استخرهاي استخراج معروف عبارتند از Slush Pool ، Ant Pool و BTC.com، nice hash

استخراج ارز ديجيتال بدون خريد دستگاه
مديران كمپاني ها براي ترغيت كاربران به استفاده از محصولاتشان امتياز هايي را در نظر مي گيرند، اين امتياز ها گاهي ارز هاي ديجيتالي هستند كه با اجراي بازي هاي كامپيوتري، ديدن فيلم هاي تبليغاتي، شركت در پرسش و پاسخ ها و نصب اپليكيشن به شما داده مي شود ك در نهايت شما مي توانيد آن را در كيف پول الكترونيكي خود ذخيره كنيد و اقدام به فروش آن كنيد.

 


با مشاوره تلفني آرموو تمام سؤالاتت رو در زمينه كاوش و استخراج ارز هاي ديجيتال بپرس و مشكلاتت رو در كمترين زمان برطرف كن

 


ما در آرموو هستيم تا بتوانيد با اطمينان خاطر كامل، وارد سرمايه گزاري در ارز هاي ديجيتال شويد و از تمام مراحل استخراج تا خريد و فروش آن اطلاعات كافي كسب كنيد و پول خود را چند برابر كنيد. ما در تلاش خواهيم بود تا در هر زمان و مكان كه شما بخواهيد از طريق تلفن براي رسيدن به اهداف  تان در كنار شما باشيم.

منبع:۵ قدم مهم براي استخراج ارز هاي ديجيتال


برچسب: مشاور ارزديجيتال، استخراج ارزديجيتال،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۱۶:۲۶ توسط:Armoo موضوع: سرمايه گذاري نظرات (0)

صندوق هاي سرمايه گذاري و كاربرد هاي آن

صندوق هاي سرمايه گذاري به منظور كاهش ريسك براي سرمايه گذاران تازه وارد و سرمايه گذاراني كه به صورت غير مستقيم مي خواهند در بورس سرمايه گذاري كنند استفاده مي شود. صندوق هاي سرمايه گذاري با هر مقدار هزينه اي كه در دست دارد تلاش مي كند تا با مدريت بسيار حرفه اي و با تجربه هاي كاري بسيار زياد، بهترين نوع از سرمايه گذاري را به عمل آورد تا ميزان بازده افراد سرمايه گذار  افزايش پيدا كرده و به سود مورد نظر خود برسند.

 


آيا نياز به مشاور سرمايه گذاري داريد؟؟

 


۱)سرمايه گذاري شاخص index investment
زماني كه بخواهيد بر حسب محاسبه آماري روند تغييرات يك بازار قدم در راه سرمايه گذاري بگذاريد به آن سرمايه گذاري شاخص مي گويند.

۲)صندوق هاي سرمايه گذاري شاخص fund index
هر صندوق با تعيين استراتژي مشخص براي خود، شاخص بازار سرمايه گذاري را مورد بررسي قرار مي دهد و بر طبق آن اقدام به انتقال دارائي مي كند. صندوق هاي سرمايه گذاري براي افرادي كه مي خواهند يك سرمايه گذاري مطمئن را به اجرا در بياورند و يا زمان كافي براي بررسي بازار سرمايه گذاري را ندارند بسيار مناسب است.

۳)صندوق سرمايه گذاري مشتركMutual Fund  
صندوق سرمايه گذاري مشترك نوعي از سرمايه گذاري است كه از مجموعه اي از دارايي جمع آوري شده بسياري از سرمايه گذاران در اوراق بهادار مانند سهام، اوراق قرضه و دارايي هاي ديگر تشكيل شده است. صندوق هاي متقابل توسط مديران سرمايه گذار حرفه اي اداره مي شوند، كه دارايي صندوق را وارد چرخه بازار مي كنند و در تلاش اند سود سرمايه يا درآمد را براي سرمايه گذاران صندوق بدست بياورند. اعمالي كه يك صندوق مشترك به اجرا رد مي آورد ساختار يافته و تنظيم شده است، تا با اهداف سرمايه گذاري مناسب افراد را به سود مورد نظرشان برساند. اين نوع صندوق ها براي افرادي كه زمان كافي براي كسب تجربه در زمينه سرمايه گذاري را ندارند و از طرفي مي خواهند سرمايه گذاري كم ريسكي را انجام دهند بسيار مناسب است.

 


۴)صندوق سرمايه گذاري خطر پذير Venture capital
سرمايه گذاري خطر پذير و ريسكي به سرمايه گذاري بر شركت هاي نوپا و استارت آپ ها مي گويند. به دليل اينكه اين نوع سرمايه گذاري يك نوع سرمايه گذاري بلند مدت است كه ممكن با ضرر روبه رو شود به آن سرمايه گذراي ريسكي مي گويند. صندوق سرمايه گذاري خطر پذير به نهادي گفته مي شود با شناسايي شركت هاي نوپايي كه توانايي رسيدن به سود و بازده بيشتر را دارند بخشي از سهام آنان را خريداري مي كند.

 


با مشاوره تلفني آرموو  تمام سؤالاتت رو در زمينه سرمايه گذاري بپرس و با قدم هاي محكم تر سرمايه گذاري رو شروع كن

 


منبع:صندوق هاي سرمايه گذاري و كاربرد هاي آن


برچسب: سرمايه گذاري، مشاور سرمايه گذاري،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۵۹:۵۵ توسط:Armoo موضوع: سرمايه گذاري نظرات (0)

مفهوم سبد سرمايه گذاري و انواع آن

بسياري از سرمايه گذاران سعي مي كنند سرمايه خود را در چند بخش مختلف قرار دهند تا اگر سرمايه شان در يك بخش دچار زيان شد بخش ديگر دارائي شان از بين نرود. به طور معمول سرمايه گذاران ريسك گريزند و نمي خواهند سرمايه خود را معطوف به يك مكان كنند، به همين علت است كه با قرار دادن آن در بخش هاي مختلف سعي در حفظ سرمايه و كاستن ريسك در آن هستند. شايد مثال: تمام تخم مرغ هاي ات را در يك سبد نچين را شنيده باشيد، اين مثال در سرمايه گذاري بسيار پر كاربرد است و اشاره اي به سبد هاي سرمايه گذاري دارد.

 


آيا نياز به مشاور سرمايه گذاري داريد؟؟
 

۱)بهينه سازي سبد سرمايه گذاري
بهينه سازي سبد  سرمايه گذاري بدين معنا است كه با داشتن اطلاعات و تجربه هاي كافي بدايند در كدام سبد سرمايه گذاري خود، بيشترين بخش از دارائي تان را اختصاص دهيد و در كدام بخش كم ترين. معيار ها در بهينه سازي و تشخيص درست بهترين سبد هاي سرمايه گذاري وجود دارد كه افراد با در نظر گرفتن بيشترين بازده و كمترين ريسك از هر سبد آن را بررسي مي كنند.

 


۲)مديريت سبد سرمايه گذاري
مدريت يك يا چند سبد سرمايه گذاري مي تواند توسط افراد متخصص و با تجربه كه غالبا در يك گروه خاص  يا شركت هستند داده شود تا با مدريت هاي درست و حرفه اي باعث رشد و بازده بيشتر دارائي شما شوند و ميزان ريسك را در سبد سرمايه گذاري شما كمتر كنند. گاها افراد با داشتن تجربه هاي مختلفي كه در سرمايه گذاري داشته اند ترجيح مي دهند تا مدرست سبد سرمايه شان را خود به دست گرفته و شاهد رشد و تغيير آن باشند.

۳)تئوري مدرن پورتفوليو
سبد سهام مدرن يا نظريه پورتفوليوي مدرن  Modern portfolio theory, معياري است براي جمع‌آوري سبدي كه نگرش كليدي آن اين است كه ريسك و بازگشت دارايي نبايد به خودي خود ارزيابي شود بلكه چگونگي تقسيم سهم آن در ريسك و بازگشت كلي سبد بايد اندازه گيري شود.

 


آيا با ۶ نوع از سرمايه گذاري جايگزين آشنايي داريد؟؟
 

۴)سبد سرمايه گذاري با صندوق سرمايه گذاري چه تفاوتي مي كند؟
هر صندوق سرمايه گذاري با تعيين استراتژي مشخص براي خود، شاخص بازار سرمايه گذاري را مورد بررسي قرار مي دهد و بر طبق آن اقدام به انتقال دارائي مي كند اما در سبد سرمايه گذاري از همان آغاز به كار سرمايه گذاري، دارائي در چند بخش مختلف انتقال پيدا مي كند تا فرد سرمايه گذار در نتيجه كمتر ضرر ببيند و بازده بيشتري را تجربه كند.

 


۵)سبد گرداني به چه معنا است؟
زماني كه فرد سرمايه گذار با در نظر گرفتن منفعت شخصي تصميم به نگهداري، جابه جايي و فروش سهام خود از چرخه سرمايه گذاري مي شود را سبد گرداني مي گويند. در سبد گرداني افراد با در نظر گرفتن بازه، چرخه بازار، مشكلات سياسي و موارد بسيار ديگر تصميم گيري هاي لازمه را به اجرا در مي آورند.

۶)انواع سبد هاي سرمايه گذراي
سبد سرمايه گذاري محافظه كارانه
زماني كه شما براي دارائي خود از يك نوع استراتژي محتاطانه كارانه و كم ريسك استفاده مي كنيد و سرمايه خود را در بخش هاي قابل اطمينان قرار مي دهيد در واقع يك سبد سرمايه محافظه كار ترتيب داده ايد.

سبد سرمايه گذاري تهاجمي
معمولا افرادي كه به سرمايه گذاري هاي با ريسك بالا اعتقاد دارند و سرمايه خود در چند مكان پر ريسك قرار مي دهند در واقع از استراتژي سبد سرمايه تهاجمي استفاده كرده اند.

 


منبع:مفهوم سبد سرمايه گذاري و انواع آن


برچسب: سرمايه گذاري+مشاور سرمايه گذاري،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۱۴:۲۴ توسط:Armoo موضوع: سرمايه گذاري نظرات (0)

سؤالات متداول دانش آموزان در مشاوره درسي

دانش آموزان به طور معمول از همان دوره ابتدايي تا متوسطه بايد راهنمايي و مشاوره درسي شوند تا دچار افت تحصيلي، پريشاني و اضطراب نباشند و بتوانند مسير پيشرفت خود را به خوبي شناسايي كنند و بر آن قدم بردارند. اكثر والدين نمرات درسي فرزندشان را اولويت قرار مي دهند و ميزان تفهيم دروس برايشان اهميتي ندارد. دانش آموزاني كه والدين شان به آنان سخت گيري هاي بيش از اندازه براي كسب نمرات بالا مي كنند با مشكلات بسيار زيادي روبه رو مي شوند كه ممكن است تا بزرگسالي با آن ها همراه باشد.

 


آيا نياز به مشاوره درسي داريد؟؟
 

دانش آموزاني كه تنها براي كسب نمره آزمون مي دهند از روش هاي ناصحيحي همچون تقلب، حاضر نشدن  در كلاس و موارد بسيار زيادي كه تنها خصوصيت دروغ گفتن را در آنان تقويت مي كند و هيچ كمكي در جهت بهبود عملكردشان ندارد استفاده مي كنند. در اين بخش مجله آرموو نگاهي داريم به سؤالات و دغدغه هاي دانش آموزان و ارائه روش هاي صحيح به آنان:

 


موقع درس خوندن خوابم مي گيره و نمي تونم درست تمركز كنم بايد چيكار كنم؟
طبق اطلاعاتي كه دانشمندان بدست آورده اند دلايلي كه افراد هنگام درس خواندن خوابشان مي گيرد به دلايل:۱)در حالت هاي خميده و يا دراز كشيده درس مي خوانند ۲) وضعيت بدني خود را هنگام درس خواندن تغيير نمي دهند ۳)به كتابي كه مي خوانند علاقه اي ندارند ۴)نوع تغذيه شان نامناسب است.

 


چطور مي تونم هم درس هامو بخونم هم بازي كنم؟
برنامه ريزي در زندگي هر فرد نقش بسيار مؤثري دارد. دانش آموزان زمان هاي خارج از مدرسه خود را اكثرا به بازي كردن، تلويزيون ديدن و كلاس هاي آموزشي مي گذرانند و ساعات كمي را به درس خواندن اختصاص مي دهند. معلمين و مشاوران بايد به دانش آموزان كمك كنند تا با يك برنامه ريزي صحيح ميان كلاس هاي آموزشي، تفريحات و خواندن دروس مدرسه شان تعادل ايجاد شود.

هميشه موقع امتحانام استرس دارمو و نمي تونم درست درس بخونم

با توجه به برنامه ريزي درسي ضعيف اكثر دانش آموزان و موكول كردن بخش بسيار زيادي از دروس به شب امتحان و يا روز هاي قبل امتحان طبيعي است كه استرس و اضطراب مانع تمركز آنان مي شود. مشاوران در اين زمينه با گفتگو هاي دوستانه بايد دانش آموزان را توجيه كنند تا قبل از شروع امتحانات به صورت مستمر دروس خود را مرور كنند و يا در كلاس درس به خوبي به صحبت هاي معلم گوش فرا دهند تا قبل از امتحانات با استرس هاي بي مورد به خودشان آسيبي وارد نكنند.

من علاقه اي به درس ندارم، دلم ميخواد ورزشكار بشم

بايد گفت هر كسي در زندگي علاقه ها و استعداد هايي دارد كه اگر در زمان درست به فكر پرورش آن باشد مي تواند زندگي بهتري را تجربه كند. در ايران اكثر والدين با تأكيد بر دروس مدرسه مي خواهند فرزندشان تحصيل كرده باشد و كمتر سمت مواردي همچون ورزش و موسيقي برود، اين در حالي است كه در تمام دنيا تأكيد ها بر فراگيري يك حرفه و رشد استعداد هاي ذاتي دانش آموزان است. مشاوران بايد به دانش آموزان كمك كنند تا ميان درس خواندن و حرفه هايي كه به آن علاقه دارد تعادل ايجاد شود.

خانوادم منو هميشه با ديگران مقايسه مي كنن و اين باعث استرس بيشتر من ميشه
يكي از اشتباهات متداولي كه والدين آن را انجام مي دهند، تحقير ها و مقايسه كردن هايي كه مي تواند كودكان يا نوجوانان را كلافه و از درس خواندن خسته كند. جملاتي كه از طرف والدين با دلسوزي گفته مي شود و تأثير عكس مي گذارد. پيشنهادي كه مشاوران به والدين مي كنند اين است به جاي مقايسه و جملات نامناسب بهتر است از روش هايي استفاده كنيد كه به فرزندتان اعتماد به نفس بدهد. نقاط ضعف و قدرت فرزندتان را بشناسيد و با گفتگو راجع به آن ها سعي در برطرف كردن آن داشته باشيد.

چرا هميشه نمره هام پايينه؟
نمرات پايين در هر درس نشان از بي علاقگي و بي انگيزگي دانش آموزان در كلاس درس يا موقع خواندن دروس است. هيچ كس كند ذهن و كم هوش نيست شايد اختلالاتي در يادگيري داريد كه متوجه آن ها نشده ايد پس اين مشكلات خود را پنهان نكنيد و با مشاور صحبت كنيد تا بهترين روش را به شما ارائه دهد.

 


از معلمم خوشم نمياد اون هميشه منو تحقير ميكنه
يكي از متداول ترين دغدغه دانش آموزان زماني به وجود مي آيد كه احساس مي كنند معلمان قصد اذيت و آزار آنان را دارند، در اين زمان است كه دانش آموز از درس و مدرسه دلزده خواهد و حتي ممكن است افت تحصيلي چشمگيري نيز پيدا كند. بهتر از والدين و مشاوران پيگير اين قضايا شده و باعث بهبود روابط دانش آموز و معلم شوند.

با مشاور تلفني آرموو تمام سؤالاتت رو در زمينه درسي و رفع اشكال بپرس و مشكلاتت رو در كمترين زمان برطرف كن
 

ما در آرموو هستيم تا يادگيري را براي دانش آموزان لذت بخش كنيم، انگيزه آنان را افزايش دهيم و اعتماد به نفسشان را با روش هاي خود آموز ،تثبيت كنيم تا با كسب موفيقت در دروس، نگراني و استرس و اضطراب را از دانش آموز و خانواده شان دور كرده و محيطي آرامش بخش را به آنان هديه دهيم. ما در تلاش خواهيم بود تا در هر زمان و مكان كه شما بخواهيد از طريق تلفن براي رسيدن به اهداف بلند درسي و آموزشي تان در كنار شما باشيم.

 


سؤالات متداول دانش آموزان در مشاوره درسي

 


برچسب: مشاوره درسي، رفع اشكال درسي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۵۵:۲۳ توسط:Armoo موضوع: درسي و رفع اشكال نظرات (0)

مفهوم بازده و ريسك در سرمايه گذاري و انواع آن

مفهوم بازده
ميزان سودي كه فرد از سرمايه گذاري خود انتظار دارد بدست بياورد. اگر انتظار بازده زياد را از سرمايه گذاري خود داريد بهتر است سراغ سرمايه گذاري هايي برويد كه اين امكان را براي شما فراهم مي كند. با يك تحليل به موقع و حرفه اي مي توانيد بازده سود مورد نظر خودتان را تشخيص دهيد و با يك برنامه ريزي درست به هدفتان در سرمايه گذاري برسيد. قبل از آغاز سرمايه گذاري بايد بازده و ميزان ريسك پذيري براي سرمايه گذار مشخص شود تا فرد بتواند با اطمينان قدم هاي خود را بردارد.

آيا به مشاور سرمايه گذاري نياز داريد؟؟
۱)بازده سود سهام نقدي
با توجه به اين كه سهام داران علاقه بيشتري نسبت به سود نقدي دارند و آن را نشانه سلامت و روند رشد يك شركت مي دانند، بازده سود سهام نقدي برايشان از اهميت بيشتري برخوردار است، زيرا مي توانند در زمان هاي مقرر سود نقدي خود را دريافت كنند.

۲)بازده اضافي
بازده اضافي زماني به وجود مي آيد كه سود مورد نظر از سطح شاخص و يا معيار هاي از پيش تعيين شده بالاتر برود، اين نوع بازده معمولا توسط مديران سرمايه گذاري حرفه اي به وجود مي آيد.

۳)بازده غير عادي
بازده غير عادي آن سودي كه از مابين سود مورد انتظار و سود واقعي قرار مي گيرد. اين نوع بازده در واقع يك معيار كلي است براي سرمايه گذران تا بدانند نسبت به ميزان ريسكي كه انجام داده اند چه ميزان سود بدست آورده اند.

۴)بازده واقعي
  بازده واقعي به معناي سود يا ضرر و زيان هاي واقعي و محاسبه شده اي است كه به يك سرمايه گذاري وارد مي شود. بازده واقعي همان چيزي است. بازده واقعي مقابل بازده مورد انتظار قرار مي گيرد و همان سودي كه به دست سرمايه گذاران مي رسد.

آيا از ۶ نوع از سرمايه گذراي جايگزين اطلاع داريد؟؟
 

۵)بازده مورد انتظار
  دغدغه تمام سرمايه گذران اين است كه نسبت به دارايي كه براي سرمايه گذراي اختصاص مي دهند بازده مناسبي را كسب كنند كه به آن بازده مورد انتظار مي گويند، بازده مورد انتظار مقابل بازده واقعي قرار مي گيرد.

نرخ بازده سرمايه ROL Return on Investment
Rol=(سود خالص / هزينه سرمايه گذاري).۱۰۰

بازده سرمايه گذاري (ROI) يك معيار عملكردي است كه براي ارزيابي، كارايي يك سرمايه گذاري يا مقايسه كارآيي تعدادي از سرمايه گذاري هاي مختلف استفاده مي شود. نرخ بازگشت سرمايه به طور كل به معناي بازده خالص يك سرمايه گذاري خاص با توجه به هزينه سرمايه گذاري به طور مستقيم است. براي محاسبه سود يك سرمايه گذاري ميزان سود از هزينه اي كه سرمايه گذار در كار قرار داده كم مي شود و بر هزينه كلي تقسيم مي شود و ميزان سود به صورت درصدي بدست مي آيد. نتيجه به صورت درصد يا نسبت محاسبه مي شود. ارزش فعلي سرمايه گذاري به عوايد حاصل از فروش سرمايه گذاري است. از آنجا كه رول به عنوان درصدي اندازه گيري مي شود مي توان آن را به بازده  ساير سرمايه گذاري ها مقايسه كرد كه به فرد اين امكان را مي دهد راحتر تصميم خود را از بابت نوع سرمايه گذاري خود بگيرند. فهميدن ROI بطور شهودي آسان تر است كه به جاي يك نسبت به عنوان يك درصد بيان شود.

نكته: نرخ بازگشت سرمايه ((Rol به طور كل به معناي بازده خالص يك سرمايه گذاري خاص با توجه به هزينه سرمايه گذاري بطور مستقيم است. براي محاسبه ROI، سود (يا بازده) يك سرمايه گذاري بر هزينه كل سرمايه گذاري تقسيم مي شود. نتيجه به صورت درصد يا نسبت محاسبه مي شود. “ارزش فعلي سرمايه گذاري” به عوايد حاصل از فروش سرمايه گذاري اشاره دارد. در اصل، ROI مي تواند به عنوان يك اندازه گيري اساسي از سودآوري يك سرمايه گذاري استفاده شود. نرخ بازده يا همان  ROI مي تواند در سرمايه گذاري سهام باشد،ROI يك شركت يا يك كارخانه يا در يك معاملات ملكي و يا خريد و فروش زمين محاسبه شود.

نحوه محاسبه Rol چگونه است؟
از آنجا كه ROI به عنوان درصدي اندازه گيري مي شود، مي توان آن را به راحتي با بازده ساير سرمايه گذاري ها مقايسه كرد كه به فرد اين امكان مي دهد راحتر تصميم خود را از بابت نوع سرمايه گذاري خود بكند. از آنجا كه Rol به عنوان درصدي اندازه گيري مي شود مي توان آن را به راحتي با بازده ساير سرمايه گذاري ها مقايسه كرد كه به فرد اين امكان را مي دهد كه راحتر اقدام به سرمايه گذاري كند تا بتواند به سود مورد نظرش برسد.

آيا بازده و سود سرمايه گذاري را به طور قطعي مي توان تشخيص داد؟
بايد گفت سود يا همان بازده در سرمايه گذراي درصد سود بازگشتي است كه مي توان قبل از آغاز سرمايه گذاري آن را به صورت تقريبي تخمين زد و سپس سرمايه گذاري را آغاز كرد. هر فردي كه كار سرمايه گذاري را مي خواهد آغاز كند قبل آغاز كار با مشاوره گرفتن از افراد متخصص و يا با تجربه شخصي اش بايد بازده مورد نظر خودش را به طور تقريبي بدست بياورد تا با اطمينان خاطر كامل سرمايه گذاري را آغاز كند.

مفهوم ريسك
شايد اكثر افراد با مفهوم ريسك آشنايي داشته باشند، اما ريسك در سرمايه گذاري به چه معناست؟ هميشه ميان سود يا همان بازده اي كه انتظار داريد به دست بياوريد و بازده واقعي اي كه بدست مي آوريد تفاوت هاي زيادي است. زماني كه نتوانيد بازده سرمايه گذاري تان را قبل از آغاز سرمايه گذاري تخمين بزنيد و يا زماني كه نرخ بازده در مكاني كه در آن مي خواهيد سرمايه گذاري كنيد دچار نواسان مي شود مفهوم ريسك در سرمايه گذاري را متوجه مي شويد. به طور مثال در ايران زماني كه بر ارز يا طلا و سكه سرمايه گذراي انجام مي دهيد يك سرمايه گذاري ريسكي را به اجرا در  آورده ايد، زيرا اين نوع بازار ها گاهي به نواسات بسيار زيادي دچار مي شود كه مي تواند ضرر هاي سنگيني را به صاحبين سرمايه وارد كند.

با مشاوره تلفني آرموو تمام مشكلاتت رو در زمينه سرمايه گذاري بپرس و با قدم هاي محكم تر سرمايه گذراي رو شروع كن
آرموو با كارشناسان و متخصصين خود در حوزه ي مشاوره سرمايه گذاري به صورت تلفني، تيمي را تشكيل داده است، كه كار مشاوره را با بهترين كيفيت اجرا كند و به شما ضمانت كامل و اطمينان خاطر خواهد داد كه در اين مسير همراه خوبي براي تان باشد و مشكلات و سؤالاتتان  را با دقت بررسي و براي رفع آن، راه حل مناسب ارائه دهد.

منبع:مفهوم بازده و ريسك در سرمايه گذاري و انواع آن

 


برچسب: سرمايه گذاري+مشاور سرمايه گذاري،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۰۰:۴۵ توسط:Armoo موضوع: سرمايه گذاري نظرات (0)

۶ نوع از سرمايه گذاري جايگزين

زماني كه شما نخواهيد در بازار ارز، سهام، بورس و تسهيلات بانكي براي سرمايه گذاري تان استفاده كنيد و دارائي تان در  بازار هاي همچون طلاو سكه، املاك و مستغلات و غيره تخصيص دهيد از سرمايه گذاري جايگزين استفاده كرده ايد. سرمايه گذاري جايگزين جزو سرمايه گذاري هاي پر ريسك محسوب مي شود كه به همان نسبت نيازمند تجربه بالقوه در اين بازار ها دارد. انواع سرمايه گذاري جايگزين شامل:

 


آيا به مشاور سرمايه گذاري نياز داريد؟؟

 


۱)سرمايه گذاري خطر پذير
venture capital زماني كه دارائي تان را به طور مثال در شركت هاي نوپا همانند استارت آپ ها قرار مي دهيد از نوع سرمايه گذاري بلند مدت و خطر پذير استفاده كرده ايد.

۲)سرمايه گذاري خصوصي privet equity
زماني كه سرمايه گذاري در شركت ها به بخش هايي غير از شركت در سهام و موارد اين چنيني بشود و در عوامل ديگر همچون رشد و پيشرفت آن، تغيير ساختار و يا خريد ابزار باشد از نوع سرمايه گذاري خصوصي استفاده شده است.

۳)صندوق سرمايه پوششي ريسكي  Hedge fund
صندوق هايي كه بخش هاي متنوعي از سرمايه گذاري را در بر مي گيرند كه ميزان خطر پذيري و ريسك يك سرمايه گذاري را كاهش مي دهند صندوق سرمايه پوششي ريسكي مي گويند.

 


آيا از ۷ توصيه براي سرمايه گذاري در سال ۹۹ اطلاعاتي داريد؟؟

 


۴)سرماگذاري شخصي
زماني كه استعداد يك فرد را شناسايي مي كنيد و با قرار دادن سرمايه بر توانمند سازي او سعي داريد تا اين فرد را به جامعه بيشتر بشناسانيد  يك نوع سرمايه گذاري شخصي را انجام داده ايد. سرمايه گذاري بر يك خواننده، نقاش، بازيگر، نويسنده و يك فيلم يا سريال از انواع اين نوع سرمايه گذاري است.

۵)سرمايه گذاري بر كالا Discommode
اگر دارائي تان را بر توليد يا صادرات واردات يك نوع كالاي خاص اختصاص دهيد به آن سرمايه گذاري در كالا مي گويند. سرمايه گذاري كالا  مي تواند بسيار مفيد باشد و به چرخه بازار نيز كمك هاي زيادي كند.

۶)سرمايه گذاري در زمين و مستغلات  Real estate
سرمايه گذراي در زمين و مستغلات به اين دليل كه در ايران مالياتي از صاحبين زمين و مستغلات گرفته نمي شود امري بسيار رايج است. متأسفانه اين امر بر افزايش قيمت زمين و مستغلات تأثيرات بسيار چشم گيري مي گذارد و مي تواند تورم را در كل كشور با رشد روبه رو كند.

 


زماني كه سرمايه تان را در بورس و يا تسهيلات بانكي قرار مي دهيد دردسر هاي كمتري را تجربه مي كنيد اما ممكن است سوددهي كمتري براي شما به همراه داشته باشد تا زماني مي خواهيد از سرمايه گذاري جايگزين استفاده كنيد. در سرمايه گذاري جايگزين ميزان بازده مالي شما نيز مي تواند متغير باشد و اين بسته به هوش و تجربه كاري شما دارد كه چگونه و در چه زمان هايي سرمايه گذراي تان را با رشد بيشتر روبه رو كنيد.

 


با مشاوره تلفني آرموو تمام سؤالاتت رو در مورد سرمايه گذاري بپرس و با قدم هاي محكم تر سرمايه گذراي رو شروع كن

 


آرموو با كارشناسان و متخصصين خود در حوزه ي مشاوره سرمايه گذاري به صورت تلفني، تيمي را تشكيل داده است، كه كار مشاوره را با بهترين كيفيت اجرا كند و به شما ضمانت كامل و اطمينان خاطر خواهد داد كه در اين مسير همراه خوبي براي تان باشد و مشكلات و سؤالاتتان  را با دقت بررسي و براي رفع آن، راه حل مناسب ارائه دهد.

 


منبع:6 نوع از سرمايه گذاري جايگزين


برچسب: سرمايه گذاري، مشاور سرمايه گذاري،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۴۸:۲۸ توسط:Armoo موضوع: سرمايه گذاري نظرات (0)

۶ نوع از اختلالات يادگيري و علائمي كه بايد بدانيد

آيا براي شما هم پيش آمده كه مباحث درسي را نسبت به بقيه همكلاس هاي تان ديرتر ياد بگيريد و اين موضوع باعث كاهش اعتماد به نفس تان شود؟ عدم توانايي در گوش دادن دروس كلاس، صحبت كردن و تفهيم مباحث از عواملي است كه باعث مي شود مواضيع درسي را به خوبي ياد نگيريد و مشكلات درسي متعددي گريبانتان را بگيرد. بايد گفت بسياري از دانش آموزاني كه داراي اختلالات يادگيري هستند انزواطلب و ترسو مي شوند و اين به دليل آسيب هايي كه در دوره هاي تحصيلي به آن ها وارد مي شود. اختلالات يادگيري متأسفانه نه توسط والدين و نه توسط معلمان به خوبي تشخيص داده نمي شود و صفت هايي همچون كند ذهن، احمق، كم هوش به افرادي كه داراي اين نوع از اختلالات هستند اطلاق مي شود. در اين بخش از مجله آرموو نگاهي داريم به انواع اختلالات يادگيري كه باعث بروز مشكلات درسي مي شود:

 


آيا به مشاوره درسي و رفع اشكال نياز داريد؟؟

 


۱)اختلالات شنوايي(APD)
افرادي كه مبتلا به كم شنوايي يا اختلالات APD هستند، تفاوت هاي ظريف بين اصوات را تشخيص نمي دهند حتي اگر صداها بلند و به اندازه كافي واضح باشند.

۲)اختلال يادگيري ديسلكسيا، ديسكلكوليا، ديسگرافيا
ديسكلكوليا: به افرادي كه ناتواني در درك و شمارش اعداد دارند و يادگيري رياضي براي آن ها مشكل است.
ديسلكسيا: اين افراد در خواندن، درك مطلب، يادآوري و گفتار مشكل دارند.
ديسگرافيا: به افرادي كه در نوشتن و مهارت هاي حركتي مشكل دارند مي گويند. املاي ضعيف، خلاصه برداري نكردن از گفته هاي معلم از علائم اين اختلال است.
۳)بيش فعالي(ADHD)
اختلالاتي كه موجب از كنترل خارج شدن رفتار، يادگيري و تمركز فرد مي شود. بيش فعالي در پسران بيشتر از دختران است.

۴)ديپراكسيا
اين اختلال باعث ايجاد مشكل در حركت و هماهنگي زبان و گفتار مي شود. كندي در سرعت پردازش موضوعات و اضطراب از ديگر علائم اين اختلال است.

۵)اختلالات در عملكرد اجرايي
نوعي اختلال كه بر فرآيند هاي برنامه ريزي، سازماندهي و تعيين هدف تأثير مي گذارد.

۶)اختلالات در حافظه
سه نوع حافظه براي يادگيري مهم است. حافظه كاري، حافظه كوتاه مدت، حافظه بلند مدت كه در پردازش اطلاعات كلامي و غير كلامي استفاده مي شود. اگر در هر يك از اين نوع حافظه ها نقصي به وجود آيد امكان ذخيره و بازيابي يك سري اطلاعات مورد نياز براي انجام كار ها مختل مي شود.

علائم افرادي كه داراي اختلالات يادگيري هستند؟
در يادآوري مواردي كه به او گفته شده ناتوان است
در تفهيم مباحث آموزش داده شده مشكل دارد
از روخواني در كلاس فرار مي كند زيرا جملات را به خوبي نمي تواند هجي كند و يا بسياري از كلمات را جا مي اندازد
در انجام دادن تكاليف اش كند است و يا متمايل به انجام دادن آن ها نيست
در كلاس يا انزوا طلب است و يا واكنش هاي هيجاني زيادي همچون خشم را از خود بروز مي دهد
ضعف در هماهنگي ذهن و دست همچون ناتواني در انجام امور ورزشي و يا حتي نگه داشتن يك مداد را دارد
هنگامي كه معلم از او در كلاس سؤالي مي كند از آن طفره مي رود و يا در بيان آن جواب مشكل پيدا مي كند
ضرورت درمان اختلالات يادگيري
فردي كه اين اختلالات را دارد گاها تا سنين بالا متوجه اين موضوع نمي شود و تصور مي كند اين يك اختلال ذاتي و ارثي است كه با مشاوره بر طرف نمي شود. درك اين نكته ضروري است كه، ناتواني در يادگيري مي تواند بر زندگي خصوصي و خارج از مدرسه و دانشگاه تأثيرات منفي اش را در پي داشته باشد. مشكلاتي در روابط، خانواده، دوستان و محيط كاري، كه هر كدامشان مي تواند آسيب هاي رواني جبران ناپذيري را در بر داشته باشد. افرادي كه اين نوع اختلالات را دارند احساس مي كنند نسبت به بقيه دانش آموزان و هم سن و سالانشان كند ذهن و عقب افتاده اند، به همين خاطر معمولا انزوا طلب و سردرگم هستند.

با مشاوره تلفني آرموو تمام مشكلات درسي ات رو بر طرف كن!!

ما در آرموو هستيم تا يادگيري را براي دانش آموزان لذت بخش كنيم، انگيزه آنان را افزايش دهيم و اعتماد به نفسشان را با روش هاي خود آموز ،تثبيت كنيم تا با كسب موفيقت در دروس، نگراني و استرس و اضطراب را از دانش آموز و خانواده شان دور كرده و محيطي آرامش بخش را به آنان هديه دهيم. ما در تلاش خواهيم بود تا در هر زمان و مكان كه شما بخواهيد از طريق تلفن براي رسيدن به اهداف بلند درسي و آموزشي تان در كنار شما باشيم.

 


منبع:۶ نوع از اختلالات يادگيري و علائمي كه بايد بدانيد


برچسب: مشاوره درسي، رفع اشكال درسي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۱۸:۴۰ توسط:Armoo موضوع: درسي و رفع اشكال نظرات (0)

۷ توصيه براي سرمايه گذاري در سال ۹۹

در سرمايه گذاري، ريسك و بازده دو طرف يك سكه هستند. ريسك پايين به طور كلي به معني بازده(سود) مورد انتظار پايين است، در حالي كه بازده بالا معمولاً با ريسك بيشتر همراه است. اما چه نوع سرمايه گذاري هايي در ايران بازده بيشتري دارند؟ سرمايه گذاري در سود هاي سپرده بانكي در ايران محبوب تر از ساير سرمايه گذاري ها است اما علت آن چيست؟ ميزان ريسك پذيري در مردم ايران بسيار كمتر از ساير كشور ها است، به همين علت است كه اكثر مردم سعي مي كنند تمام سرمايه خود را در امور بانكي و تسهيلاتي قرار دهند و به همان ميزان سود قانع مي شوند. به همين خاطر دولت با كاهش سود هاي بانكي سعي داشته است تا مردم را ترغيب به سرمايه گذاري در بخش هاي ديگري همچون بورس كند.

آيا به مشاوره سرمايه گذراي نياز داريد؟؟

دغدغه بسياري افراد اين است كه با توجه به تورمي كه در كشور وجود دارد چه روش هايي در سرمايه گذاري مي تواند براي آن ها سود آور باشد و بازده مناسبي نيز براي آن ها داشته باشد. بازار ايران در زمينه هاي مختلف دچار نواساناتي بوده كه افراد را براي سرمايه گذاري مي ترساند اما يك سري از سرمايه گذاري ها هستند كه به طور عمده ميزان بازده مناسبي داشته اند و ميزان ريسك شان نيز كمتر است. در اين مقاله از مجله آرموو نگاهي داريم به ۷ توصيه اي كه افراد قبل از آغاز سرمايه گذاري خود بايد آن ها را بدانند.

۱)هدفتان از سرمايه گذاري را مشخص كنيد و بازار سرمايه خود را بشناسيد:
اكثر افراد تنها ميزان بازده سرمايه گذاري را مورد بررسي قرار مي دهند و شناخت كافي راجع به بازار سرمايه خود ندارند، به همين علت ممكن است بعد از گذشت مدت زمان كوتاه از سرمايه گذراي خود احساس پشيماني كنند و با يك شكست مالي روبه رو شوند.

۲) آينده سرمايه گذاري تان را برحسب گذشته اش پيشبيني نكنيد:
در هر دوره و در سال هاي متفاوت ممكن است يك سرمايه گذراي دچار تغييرات و تحولات زيادي شودبه طور مثال افرادي كه بر خريد و فروش خودرو مي خواهند سرمايه گذاري كنند نمي تواند با استناد به گذشته اين بازار قدم در اين راه قدم بردارند. همانطور كه مي دانيد بازار خودرو در سال هاي اخير دچار نوسانات بسيار زيادي شده است و با افزايش نرخ رشد آن اكثر افراد به اين سرمايه گذاري در اين زمينه علاقه مند شدند اما بايد گفت اين نرخ ممكن است دچار نوسانات بسيار شديدي شود انجام آن يك عمل بسيار پر ريسك است.

۳)به اخبار و پيشبيني هايي كه راجع به انواع سرمايه گذاري ها بيان مي شود اعتنا نكنيد:
رسانه هاي زيادي هستند كه اخبار رشد يا افت بازار هاي سرمايه را به صورت روزانه به عموم مردم ابلاغ مي كنند اما نبايد به آن ها اعتنا كرد. پيشبيني سرمايه گذراي بايد بر حسب تجربه و شناخت بازار باشد نه براساس اعداد و ارقام.

۴)در سرمايه گذاري صبور باشيد:
صبر در سرمايه گذراي، برخي زمان ها مي تواند دارايي شمارا چند برابر كند و يا بر عكس باعث شكست مالي شما شود اما اين شما هستيد كه با استفاده از هوش خود و يا تجربه ديگران بايد بدانيد چه زمان هايي بهتر است صبور باشيد و چه زمان هايي سرمايه خود را از چرخه بازار بيرون بكشيد.

۵)سبد سرمايه گذاري را فراموش نكنيد:
بسياري از سرمايه گذارن سعي مي كنند سرمايه خود را در چند بخش مختلف قرار دهند تا اگر سرمايه شان در يك بخش دچار زيان شد بخش ديگر دارائي شان از بين نرود. به طور معمول سرمايه گذاران ريسك گريزند و نمي خواهند سرمايه خود را معطوف به يك مكان كنند، به همين علت است كه با قرار دادن آن در بخش هاي مختلف سعي در حفظ سرمايه و كاستن ريسك در آن هستند.

۶)از سرمايه گذاري اي استفاده كنيد كه تورم اقتصادي را بالا نبرد!
بسياري از افراد زماني كه به طور مثال دلار در حال رشد است و قيمت پول ملي را كاهش مي دهد تصميم مي گيرند سرمايه خود را به دلار تبديل كنند و اينگونه گمان مي كنند بهترين نوع از سرمايه گذاري را به اجرا در آورند اما بايد گفت اين نوع سرمايه گذاري تورم اقتصادي و قيمت اجناس را بسيار بالا مي برد و به جامعه آسيب هاي جدي وارد مي كند.

۷)ميزان مبلغ در سرمايه گذاري هيچ اهميتي ندارد:
بسياري از افراد تصور مي كنند كه بايد پول بسيار زيادي داشته باشند تا بتوانند سرمايه گذاري را آغاز كنند، در حالي كه با مبالغي همچون ۱۰۰ هزار تومان تا يك ميليون تومان نيز مي توانيد سرمايه گذاري را شروع كنيد و در اين زمينه تجربه هاي خوبي بدست بياوريد تا در آينده بتوانيد با مبالغ بيشتر سرمايه گذراي تان را رشد دهيد.

منبع:۷ توصيه براي سرمايه گذاري در سال ۹۹


برچسب: سرمايه گذاري، مشاور سرمايه گذاري،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۰۱:۱۵ توسط:Armoo موضوع: سرمايه گذاري نظرات (0)

بهبود روابط بين فردي در كودكان

روابط بين فردي مهارتي است كه در جهت تعامل مثبت با افراد و به خصوص با اعضاي خانواده. همچنين در برگيرنده شناسايي مرز روابط با ديگران و ايجاد ارتباطي صميمانه و متعهدانه است. اين مهارت باعث مي شود كودك در آينده بتواند با ديگران درست رفتار كند. به اين معنا كه رابطه ي دوستانه با آن ها برقرار سازد و نيز بتواند آن رابطه را حفظ كند. از طرف ديگر اين مهارت وي را قادر مي سازد كه در مواقع لزوم يك رابطه را به شكلي سازنده به پايان برساند. اين آموزش سلامت اجتماعي كودك را تأمين مي كند. در مقطع دبستان، دوستي ها روز به روز نقش مهمتري در زندگي كودكان بازي مي كنند و اهميت بيشتري مي يابند. در اين دوره پذيرفته شدن در ميان همسالان و يافتن بهترين دوست انرژي زيادي از كودكان مي گيرد.

از آن جا كه اختلافات و احساسات منفي معمولا در دوستي ها پيش مي آيند، افزايش مهارت ارتباط و حفظ دوستي ها، در اين مرحله از رشد اجتماعي اهميت زيادي دارد. بنا بر اين آموزش كودكان براي بهبود روابط بين فردي و درك رفتار هاي مثبت و منفي در دوستي ها، باعث مي شود كودكان در تعاملات اجتماعي خويش آگاهانه عمل كنند و از تحول و رشد اجتماعي خود نتايج بهتري بگيرند. همچنين توضيح داده شده كه روند توسعه روابط ابزاري براي ارزيابي و در نهايت برخي از تكنيك هاي مداخله در جهت تقويت روابط وجود دارد.

آيا راجع به ۵ روش كليدي در تقويت اعتماد به نفس كودكان اطلاع داريد؟؟

الگوي رفتاري براي كودكان، والدينشان هستند، آن ها تمام ​​ارزش ها و رفتارها را مي آموزند. به عنوان مثال، هنگامي كه با همسر خود اختلاف داريد، نگذاريد فرزندتان متوجه اين موضوع شود و سعي كنيد به جاي اينكه فرياد بزنيد با يكديگر با صداي آرام گفتگو كنيد.

 


اهميت دوستي
رابطه با همسالان اهميت زيادي براي كودكان دارد. كودكان در جريانتعامل با ديگران، ارزش ها، رفتار ها، و باور هايي كه به عضويت آنان در جامعه كمك مي كند را ياد مي گيرند. به دليل اهميت و نقش دوست در زندگي فرد، در ابتدا بايد به كودك كمك كنيم تا به اين امر واقف شود.

شيوه هاي پيش قدم شدن براي دوستي
تماس چشمي برقرار كنيم
به فرد لبخند بزنيم
پيش قدم بودن در سلام و احوال پرسي
تعريف كردن از عمل يا تعلقات فرد مقابل
دادن پيشنهاد بازي
پيدا كردن موضوعي جالب براي گفتگو
معرفي خود
ويژگي هاي دوست خوب
به كودكان بگوييم هر فردي را كه با ارتباط داريم، نمي توانيم دوست حقيقي خود بدانيم. همه ي ما دوستاني داريم و به نوعي از دوستي هاي خود لذت مي بريم. اما يافتن دوستي كه در طول رابطه و در مواقعي كه ما با سختي ها و مشكلاتي مواجه مي شويم، بخواهد و بتواند به كمكمان بيايد و در واقع يافتن يك دوست حقيقي سخت است.

فعاليت براي والدين: براي فرزند خود دفتري تهيه كنيد و به او بگوييد ويژگي هاي يك دوست را خوب را در آن دفتر بنويسد.

فعاليت براي والدين: همه ي بچه ها را دايره وار بنشانيد. خودكاري را روي زمين بچرخانيد. دو سمت خودكار به سوي هر فردي كه افتاد بايد ويژگي هاي خوب يكديگر را در دوستي بيان كنند.

 


منبع:بهبود روابط بين فردي در كودكان

 


برچسب: مشاوره كودك، روانشناسي كودك،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۳۵:۲۱ توسط:Armoo موضوع: روانشناسي نظرات (0)