آرموو آرموو .

آرموو

نگاهی به تفاوت ها و مزایای بیت کوین و اتریوم

زمانی که پا به دنیای هیجان انگیز ارز های دیجیتال می گذارید،یک سؤال مهم ذهن شمارا درگیر می کند و آن هم این سؤال است سرمایه گذاری در بیت کوین یا سرمایه گذاری در اتریوم منطقی تر است؟! بسیاری از افراد بیت کوین و اتریوم را به اپل و ماکروسافت شباهت می کنند، زیرا به لحاظ کارایی هر دو در یک سطح قرار دارند اما اهداف هر کدامشان متفاوت است. سایر ارز های دیجیتال به گونه ای شبیه به اتریوم و بیت کوین هستند، به طور مثال لایت کوین شبیه به اتریوم است و نئو NEO شبیه به بیت کوین.

 


مقایسه کلی  بیت کوین و اتریوم

 

زمانی که به عملکرد و کارکرد بیت کوین و اتریوم نگاه می کنید متوجه می شوید که این دو با اهداف بسیار متفاوتی ساخته شده اند. با این حال، وقتی به آمار بازار آنها نگاه می کنید ، تفاوت های کمی وجود دارد، میزان سرمایه بازار بیت کوینb 147.3 دلار است در حالی که سرمایه بازار اتریومb 84.2 است. در این بخش نگاهی داریم به ویژگی های هر کدام از این ارز های دیجیتال:

 


بیت کوین

بیت کوین در سال ۲۰۰۹ ساخته شد و به عنوان اولین ارز دیجیتال و اولین ارزی که دارای فناوری پیچیده ای به نام بلاک چین بود شناخته می شود.

بیت کوین با هدف حذف نظارت های دولتی و رفع دردسر های بانکی برای نگه داری پول به وجود آمده

برای نگه داری از ارز دیجیتال بیت کوین نیاز به شخص ثالث و یا بانک وجود ندارد.

مورد استفاده برای معاملاتی مانند خرید کالا / خدمات یا دریافت پول

به راحتی می توان آن را به پول نقد تبدیل کرد

 

زمان انجام معاملات و مبادلات از بلاک چین بسیار سریع است

 


اتریوم

در سال ۲۰۱۵ ساخته شد

برنامه ریزی برای قرار داد های معاملات هوشمند

قراردادهای هوشمند آن، نیاز شخص ثالث را در بسیاری از سیستمها، و نه فقط سیستمهای مالی، برطرف می کند

اتریوم بستر مناسبی را برای ساختن برنامه های با قرارداد هوشمند (معروف به (dApps فراهم می کند.

این برنامه یک زبان برنامه نویسی به نام Solity برای ساخت dApps فراهم می کند

حجم معاملات در آن ۲.۴ میلیون دلار در هر ۲۴ ساعت است

مبادلات در اتریوم تنها چند ثانیه به طول می انجامد

 

قراردادهای هوشمند ابزاری غیرمتمرکز است. در نبرد Ethereum  و Bitcoin ، اتریوم کسی بود که قراردادهای هوشمندی را به جهان معرفی کرد. با قراردادهای هوشمند، می توانید شرایطی ایمن را برای مبادلات خود انجام دهید.

 


بلاک چین

blockchain یک دفترچه عمومی توزیع شده است، می توانید یک صفحه گسترده اکسل را تصور کنید که در آن هر یک از بلوک ها داده های مربوط به معاملات را در بر می گیرند و از یک ظرفیت ثابت و برابر برخوردار هستند. بلوک ها با استفاده از تکنیک های رمزنگاری اضافه می شوند که امکان هک کردن آن را به صفر می رساند و باید گفت هر چه تعداد بلوک ها بیشتر می شود بلاک چین ایمن تر می شود.

 


نتیجه گیری

بیت کوین و اتریوم اهداف بسیار متفاوتی با یکدیگر دارند.

 


بیت کوین:

 

این سرویس به عنوان یک فروشگاه شگفت انگیز و با ارزش است، همه سکه های بیت کوین از طریق کاربر با کاربر  مورد معامله قرار می گیرند و هیچ شخص ثالثی حتی برآن نظارت نمی تواند بکند.

 


اتریوم:

هدف اتریوم این است که برنامه های غیر متمرکز قرارداد هوشمند را با استفاده از فناوری blockchain که آفلاین نمی باشد و قابل تغییر نیست، ارائه و اجرا کنید. این برنامه برای ایجاد برنامه های کاربردی، یک سیستم عامل و زبان برنامه نویسی در اختیار کاربران قرار می دهد.

 


نگاهی به تفاوت ها و مزایای بیت کوین و اتریوم


برچسب: مشاوره ارز دیجیتال، ارز دیجیتال،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۱:۳۷ توسط:Armoo موضوع: سرمایه گذاری نظرات (0)

آیا خرید و فروش با بیت کوین امکان پذیر است؟

به نظر می رسد که بیت کوین محبوب تر از همیشه است، زیرا در سال ۲۰۲۰  هر هفته بیش از ۲ میلیون معاملات بیت کوین انجام می شود. اکثر افراد بیت کوین را یک دارایی می دانند که می توانند در زمان مناسب آنرا بفروشند و پول واقعی بگیرند این در حالی است که بیت کوین را نیز همانند پول های واقعی می توان تبادل کرد و از آن استفاده کرد. ما درمورد مواردی صحبت نمی کنیم که دارای ارزش معادل یک بیت کوین باشند، ما در مورد کالاها و خدماتی در زندگی واقعی صحبت می کنیم که اکنون می توانید با ارز دیجیتال بیت کوین آن ها را خریداری کنید و یا از خدماتشان استفاده کنید.

 

 

 

واقعیت این است که استفاده از بیت کوین برای تبادلات و پرداخت، مزایای بسیاری دارد. بعضی از آنها عبارتند از:

 


کاهش محسوس هزینه های جانبی

سرعت در معاملات

ایمنی بیشتر

ناشناس ماندن نام و مشخصات دیگر

با توجه به همه این موارد، در نهایت می توانیم امروزه با استفاده از بیت کوین چه چیزی بخریم و از چه خدماتی استفاده کنیم:

 


۱)بازی های کامپیوتری

 

در طول تاریخ، صنعت بازی سازی همیشه از فناوری های جدید و پیشرفته بهره مند بوده است. بازی های واقعیت مجازی که اواخر دهه ۸۰ و اوایل دهه ۹۰ طرفداران بازی های کامپیوتری را چند برابر کرد. بنابراین جای تعجب نیست که این صنعت باعث ایجاد شرکت هایی شود که پرداخت با ارز های دیجیتال را قبول کند. معروف ترین نمونه استفاده از رمزنگاری در صنعت بازی بیلبورد “مکان Satoshi” است که به کاربران امکان می دهد مقدار کمی از پیکسل ها را در کوچکترین واحد بیت کوین بنام ساتوشی خریداری کنند. مثال مشهور دیگر BitQuest ، اولین سرور است که پرداختهای بیت کوین را می پذیرد.

 


۲)سفر رفتن(از خرید بلیت هواپیما تا رزرو هتل)

صنعت مسافرتی یکی از سریعترین بخشهای تجاری در جهان است. وب سایت های عمده مانند CheapAir و Expedia پرداخت های بیت کوین را برای هتل ها، مسافر خانه ها می پذیرند. CheapAir دارای سرور اختصاصی برای کاربران بیت کوین است. سال گذشته، شرکت های هواپیمایی جایگزین مستقر در انگلیس با شرکت پرداخت دیجیتالی سوئیس، Utrust همکاری کردند تا نخستین وب سایتی را اجرا کنند که به مردم امکان پرداخت هزینه های پروازهای خود را با ارزهای دیجیتالی بدهد.

 


۳)خرید ملک و زمین

 

به تازگی، تعدادی از املاکی ها شروع به پذیرش مستقیم پرداخت بیت کوین کردند. حتی شرکت های املاک و مستغلات بیت کوین در خارج وجود دارند، مانندBitcoin Real Estate. این وب سایت به مشتریان کمک می کند تا خانه های خود را برای فروش بگذارند قیمتشان بر اساس بیت کوین باشد. طبق گزارش CNBC، اخیرا تقاضا برای پرداخت بیت کوین در صنعت املاک و مستغلات زیاد شده است. به این دلیل است که Millennials و Gen-Zers شروع به سرمایه گذاری پول خود در املاک و مستغلات می کنند.

 


۴)خرید طلا و نقره

ده ها شرکت وجود دارند که فلزات نقره و طلا را در ازای بیت کوین می فروشند. شرکت های موفقی همچون APMEX ، Gram Gold و JM Bullion که هر روز بر تعدادشان افزوده می شود.

 


کلام آخر:

 

با توجه به محبوبیت بی سابقه ارز های دیجیتال در چند سال اخیر، شرکت ها و برند های بسیار زیادی شروع به پذیرش بیت کوین در ازای ارائه محصولات و خدماتشان شده اند. بسیاری از صاحبین کسب و کار خرید و فروش با استفاده از بیت کوین را یک فرصت مناسب می دانند تا بتوانند سرمایه گذاری کلان و بدون هزینه جانبی و هیچ دردسری در ارز های دیجیتال داشته باشند. در ۱۲ ماه گذشته، زنجیرهای بزرگی مانند Starbucks ، Nordstrom و  Whole Foods نیز شروع به پذیرش پرداخت های ارز های دیجیتال کرده اند.

 


آیا خرید و فروش با بیت کوین امکان پذیر است؟


برچسب: مشاوره ارز دیجیتال، ارز دیجیتال،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۳۸:۰۷ توسط:Armoo موضوع: سرمایه گذاری نظرات (0)

توییتر، موشکی که سوخت ارز دیجیتال را تأمین می کند

کسانی که سال ها است در سرمایه گذاری بر ارز های دیجیتال فعالیت دارند می دانند که توییتر نقش بسیار مهمی در علاقه مند کردن افراد به ارز های دیجیتال داشته است. بسیاری از محققان ارز دیجیتال با پیشبینی هایشان توانستند کاربران بسیار زیادی که در توییتر فعالیت داشتند را به سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال مجاب کنند. این نوع از مارکتینگ برای ارز های دیجیتال را همانند ادبیات دوره ۱۷۷۴ و کتاب های گوته مقایسه کردند، زیرا در آن دوران جوانان پس خواندن رمان های گوته مانند نقش اصلی آن رفتار می کردند و حتی این موضوع بر نوع لباس پوشیدنشان تأثیر داشت اما قضیه به این موضوع ختم نشد زیرا افراد بسیار زیادی از این داستان استفاده کردند و شروع به فروش وسایلی همچون بشقاب های و فنجان های چوبی ای که در این رمان گفته شده بود کردند و پول بسیار زیادی به جیب زدند. نکته مهم آن است نویسندگان می توانند نقش اساسی را در روند بازاریابی یک محصول داشته باشند.

 


چرا توییتر؟

 

همانطور که می دانیم تنها شبکه اجتماعی که هر فرد می تواند راجع به مواضیع مختلف به گفتگو بپردازد شبکه اجتماعی توییتر است. افرادی که در این شبکه اجتماعی حضور دارند با افرادی که در اینستاگرام و فیس بوک فعالیت دارند بسیار متفاوت هستند. افراد فعال در شبکه اجتماعی توییتر یا نویسنده هستند و یا خواننده هایی که حوصله خواندن دارند. تمام تحلیلگران معروف ارز های دیجیتال در توییتر فعالیت دارند و با نوشته های خود توانستند کاربران بسیار زیادی را به خود جلب کنند.

 


به پیشبینی های تحلیلگران چقدر می توان اطمینان کرد؟

 

تحلیلگران معروف زیادی در توییتر فعالیت دارند که پیش بینی هایشان به حقیقت تبدیل شده است. اما باید گفت طبق استراتژی از پیش تعیین شده ای گروه ها یا همان قبیله های مختلف ارز دیجیتال سعی بر تخریب یکدیگر دارند به طور مثال تحلیلگری که در قبیله بیت کوین است با نوشته هایش سعی بر تخریب بیت کوین کش دارد. و یا قبیله اتریوم در حال جنگ با قبایل EOS ، Tron و Tezos است. ولد کاسته با “رهبری اندیشه حقوقی” غیر متا و ترولینگ خود، صورت مجرد توانسته است ریسک های بازار دیجیتال و آماری تقریبا دقیق درباره سقوط ارزشی و یا صعود آن ارائه دهد.

 


تحلیل گران معروف ارز های دیجیتال در توییتر

 

جان مک آفی است که با پش بینی های دیوانه کننده ای که در توییتر خود منتشر میکند بسیار شهرت پیدا کرده است او پیشبینی کرده بود که در سال ۲۰۲۰ قیمت بیت کوین به پانصد هزار دلار خواهد رسید اما همانطور که می دانید در اویل سال ۲۰۲۰ سقوط بسیار غافل گیر کننده ای به تمام ارز های دیجیتال وارد شد و قیمت بیت کوین را به کانال ۵۰۰۰ دلار رساند. باید دید که آیا تا پایان سال و بعد از گذراندن هاوینگ که در اردیبهشت اجرا می شود آیا پیش بینی مک آفی درست از آب در می آید.

 


پاتا(pata) که فعالیت های قدیمش را با نام مستعار crypToBanger می داد نیز یکی دیگر از تحلیگران ارز دیجیتال در توییتر است او مدتی در توییتر معامله گر بدنامی بود. اما در حقیقت پاتو توانسته است با فرصت های فوق العاده خرید و سرمایه گذاری را به افراد نشان دهد.

 


نبراسکان گونه (NebraskanGoone) یکی از کار آفرینان ارز دیجیتال و از جمله تحلیگران فعال در توییتر است. او اغلب نمودار های تحلیلی بسیار جالبی را برای کابران به اشتراک می گذارد.

 


 

FlibFlib با فعالیت مستمر در توییتر و کانال تلگرامی خود توانسته است توسط کابران محبوب شناخته شود و تحلیل هایش بازده بسیار زیادی داشته باشد. او همچنین به عنوان جایزه هر هفته یکی از گزارشات کابران را در بازنشر می کند.

 


کلام آخر:

 

اگر یکی از علاقه مندان ارز های دیجیتال هستید توصیه می کنیم این توییت ها را جدی بگیرید اما تحلیلگران مشهور این صنعت را دنبال کنید تا خدایی ناکرده ضرر آنچنانی نبینید. باید گفت هیچکس نمی تواند پیشبینی دقیقی بر آینده ارز های دیجیتال داشته باشد و این کاملا طبیعی است زیرا هنوز ماشین زمان ساخته نشده است.

 


توییتر، موشکی که سوخت ارز دیجیتال را تأمین می کند


برچسب: مشاوره ارز دیجیتال، ارز دیجیتال،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۴۷:۳۰ توسط:Armoo موضوع: سرمایه گذاری نظرات (0)

۶ سؤال از اریک فینمن، میلیونر نوجوان بیت کوین

هر هفته کمپانی metal pay از کاربران خود می خواهد از یک شخص معروف در زمینه ارز های دیجیتال سؤالاتی بپرسند، مدیران این کمپانی با حذف بخش سؤالات شخصی، مهمترین سؤالات را انتخاب می کنند تا از آن فرد بپرسند و جواب آن را در قالب مقاله برای افراد علاقه مند به ارز های دیجیتال منتشر می کنند. در این مقاله از آرموو  نگاهی داریم به سؤالاتی که این کمپانی از اریک فینمن، کارآفرین و سرمایه گذار ۲۱ ساله مستقر در واشنگتن داشته است. اریک با سرمایه گذاری ۱۰۰۰ دلاری در بیت کوین در سال ۲۰۱۱ ، اولین قدم خود را به سمت ارز های دیجیتال برداشت. او در سن ۱۸ سالگی به جوانترین میلیونر Bitcoin در جهان تبدیل شد و به عنوان نوجوان تأثیرگذار مجله TIME شناخته شد.

 


۱)سخت ترین چالشی که در صنعت ارز دیجیتال با آن رو به رو بوده اید چیست؟

من در دنیای فناوری با افراد خلاق زیادی آشنا شده ام. متأسفانه، هنوز یک سری از سرمایه گذاران قدیمی بسیار برجسته وجود دارد که در برابر تغییر مقاومت دارند. در ارز های رمز نگاری شده می بینید که افرادی در روشهای قدیمی خود گیر کرده اند و از سازگاری با روش های جدید و استفاده از تکنولوژی های روز خود داری می کنند. شما می توانید تمام تلاش خود را بکنید تا مردم از عقاید عقب مانده خود دور شوند، اما اغلب آنها مسیر قبلی خود را پیش می گیرند. این افراد باعث آسیب در روند ارز های دیجیتال می شوند و چالش های زیادی را ایجاد می کنند با وجود این، من اطمینان دارم که خلاق ترین افراد در پایان پیروز خواهند شد.

 


۲)جالب ترین مکانی که تاکنون بازدید کرده اید چیست و چرا؟

 

در سرتاسر جهان مکان های زیبای زیادی از مناطق روستایی تا شهری وجود دارد، اما یکی از مکانهایی که در ذهنم ماندگار شده است سنگاپور است. در سنگاپور همه مردم به فکر آینده هستند و می خواهند از ابزار هایی استفاده کنند که مسیر رو به پیشرفتی داشته باشد، برایم جالب بود دیدن افرادی که به ارز های دیجیتال علاقه زیادی داشتند و متمایل به سرمایه گذاری در آن بودند.

 


۳)گنجایش در صنعت بلاک چین برای شما چه معنایی دارد؟

 

از ابتدا، ارز های دیجیتال افرادی که سرمایه گذاری زیادی می کنند در بخش افراد تازه وارد را از دور خارج کنند تا خودشان در اولویت باشند. هر چه میزان گنجایش در بلاک چین دستخوش تغییر شود افراد بیشتری وارد این صنعت می شوند و سرمایه گذاری تنها به تعداد محدودی از افراد خلاصه نخواهد شد.

 


۴) اگر قرار بود امروز با ۵ میلیون دلار دارایی بازنشسته شوید، برای آینده خود چه می کردید؟

 

اگه بخوام صادق باشم باید بگویم برایم خیلی خسته کننده است. نمی دانم شاید ورزش اسکی روی آب را انتخاب کنم یا موسیقی گوش کنم. در هر صورت دنیای ارز های دیجیتال می تواند دنیا را در آینده تغییر دهد و من می خواهم سرمایه گذاری در آن را ادامه دهم.

 


۵)دوست داشتید در چه شغلی مشغول به کار باشید؟

 

من دوست دارم وقت خود را برای شروع یک بنیاد خیریه چند منظوره اختصاص دهم که به افراد نیازمند کمک می کند. و اکنون با همکاری ناسا بخشی از ثروتم را به robotic exo-skeleton اختصاص داده ام تا در مورد ربات های اسکلتی که به ناتوانان جسمی کمک بزرگی می کند تحقیقات و عملیات لازمه را انجام دهند.

 


۶)به نظر شما بزرگترین پیشرفت بلاک چین در سال ۲۰۲۰ چه خواهد بود؟

 

به نظر می رسد  که ویروس کرونا امسال بلاک چین را نیز تحت تأثیر خود قرار دهد. ما در حال تجربه جدیدی هستیم، اما به نظر من این محاکمه جدید برای دنیای ارز های رمز نگاری شده است. من انتظار دارم که تکنولوژی و کاربران در نهایت قوی تر از همیشه ظاهر شوند. در نهایت امیدوارم ساتوشی ناکاموتو(بنیان گذار ناشناس بیت کوین) از این ویروس خطر ناک جان سالم به در برد.

 


منبع:۶ سؤال از اریک فینمن، میلیونر نوجوان بیت کوین


برچسب: مشاوره ارز دیجیتال، ارز دیجیتال،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۵۰:۴۰ توسط:Armoo موضوع: سرمایه گذاری نظرات (0)

چه آینده ای در انتظار ارز های دیجیتال است؟

دغدغه تمام سرمایه گذاران بیت کوین این است آیا قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۰ همانطور که پیش بینی شده است افزایش خواهد یافت یا خیر؟ طی چند روز گذشته با کاهش نا به هنگام و شوکه کننده بیت کوین و ورود آن به کانال ۵ هزار دلار اکثر سرمایه گذاران را دچار تردید در باب افزایش قیمت بیت کوین و سابر ارز های دیجیتال کرده است. هیچکس نمی تواند پیش بینی دقیقی راجع به ارز ها دیجیتال داشته باشد اما بنا به گفته علمی و بنا به تجربه محققان عملکرد بلاک چین در یک دهه اخیر تغییرات زیادی را خواهد کرد. افزایش سختی استخراج که بر روند استخراج بیت کوین را بسیار کند تأثر بسیار زیادی می گذارد از عواملی که به طور حتم قیمت بیت کوین را افزایش خواهد داد.

 


تغییرات بلاک چین در سال ۲۰۲۰

 

به طور خلاصه باید گفت طی یک دهه آینده ما شاهد بلاک چینی هستیم که مقیاس پذیرتر باشد و ویژگی حریم شخصی بیشتری دارد. با پیشرفت تکنولوژی در چند سال آینده مردم ارز های دیجیتال را بیشتر استفاده خواهند کرد و پلتفرمی که دارای حریم شخصی و ایمنی بیشتر باشد از اهمیت بالایی بر خوردار است، به همین خاطر ممکن است در سال های آینده بانک های دولتی و مؤسسات وارد بازار ارز های دیجیتال شوند.

 


مقیاس پذیری و حریم خصوصی

در سال ۲۰۲۰، بسیاری از محققان معتقدند که دو راه حل برای پیشرفت لایه ها به وجود خواهد آمد یا زنجیره های جدیدی ظاهر می شوند که توان معامله را با چندین مرتبه افزایش می دهد. هنگامی که بلاک چین با چندین دستورالعمل مقیاس پذیری بیشتری پیدا کند، می بینیم که برنامه های جدید برای ارز های دیجیتال به وجود می اید که موجب توسعه هر چه بیشتر ارز های دیجیتال می شود. بلاک چین به طور باید روند ایمنی سازی و حریم خصوصی را بیشتر تقوت کند تا کاربران با اطمینان بیشتری دارایی خود را در آن مبادله کنند.

 


به گفته برایان آرمسترانگ در سال ۲۰۲۰ اتفاق زیادی در ارز های دیجیتال رخ خواهد داد که قابل توجه ترین پیش بینی های وی شامل موارد زیر است:

 


۱)استفاده از پهن باند جایگزین مودم های ۵۶k ، یک راه حل مقیاس پذیر برای پشتیبانی از روش های جدید ارز های رمز نکاری شده است که تا سال ۲۰۳۰ حدود یک میلیارد کاربر را می تواند جذب کند.

 


۲)یکی از شبکه های غالب، یک راه حل حفظ حریم خصوصی را جایگزین خواهد کرد، و فرایند فعلی تکمیل معامله را با تکنولوژی بیشتری ارائه خواهد داد، دقیقاً مانند HTTPS که HTTP را برای مرور اینترنت و ارتباطات ضروری کرده است.

 


۳)شرکت های(استارت آپ ها) نوپا عواملی هستند که در زمینه ارز های دیجیتال با پیشرفت زیادی رو به رو خواهند شد و دستاورد های بسیاری را به همراه خوهند داشت.

 


 

۴)صرافی های غیر متمرکز dApps و حتی DEX به کاربران اجازه می دهد تا بطور مستقیم از کیف پول های خود تراکنش های شان را انجام دهند و این مورد می تواند اطمینان کاربران را بیشتر کند. روند رو به رشد این نوع صرافی های غیر متمرکز در آینده بیشتر خواهد بود.

 


منبع:چه آینده ای در انتظار ارز های دیجیتال است؟


برچسب: مشاوره ارز دیجیتال، ارز دیجیتال،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۴۸:۴۶ توسط:Armoo موضوع: سرمایه گذاری نظرات (0)

تأثیر ویروس کرونا بر بازار های مالی و اقتصادی

این بیماری مرموز با شیوع سریع خود تقریبا تمام جهان را با خود درگیر کرده است و باعث آشفتگی در بازار بورس سهام شده است. هفته گذشته وال استریت بدترین روز خود در یک دهه اخیر را پشت سر گذاشت. این ویروس اقتصاد جهانی را دچار تزلزل کرده است که به عقیده محققان تا مدتی این روند ادامه خواهد داشت. سقوط نفت نیز یکی از مواردی بود که در پی شیوع ویروس کرونا اتفاق افتاد و اختلافاتی را میان کشور های روسیه و عربستان ایجاد کرد. این ویروس می تواند عرضه جهانی کالا را مختل کند، و این باعث می شود که شرکت ها و کارخانه هایی که در امر صادرات و واردات بودند ضرر های زیادی را متحمل شوند، همچنین می تواند کارگران را از کار بیکار کند و در نتیجه نیروی کار کاهش پیدا می کند و از طرف دیگر تقاضا برای محصولات و خدمات کند می شود.

 


مدیر عامل مدیریت صندوق بین المللی پول، کریستالینا جورجیووا می گوید شیوع این بیماری یک”بلاتکلیفی ترین” جهانی را در پی دارد.

 

 


 

اختلالات اقتصادی ناشی از ویروس، افزایش عدم اطمینان در ارزیابی های نوسانات در بازارهای مالی منعکس می شود. در حالی که عمق تأثیر کروناویروس بر اقتصاد تا حدودی غیر قابل پیشبینی است، اما واضح است که روند نابسامانی در انتظار کل دنیا است. بنابراین، سیاستگذاران باید فوراً اقدامات بسیاری را برای برطرف کردن هرگونه پیامد اقتصادی ناشی از ویروس انجام دهند.

 


روند نزولی ارز های دیجیتال

 

قیمت بیت کوین در دو روز گذشته حدود ۴۰ درصد کاهش پیدا کرده است و یک روند نزولی کابوس وارانه را در پیش گرفته است که سرمایه گذاران این ارز را بسیار نگران و ناامید کرده. اما علت این روند چیست؟ شیوع ویروس خطرناک کرونا تمام بازار های جهانی را با روند نزولی رو به رو کرده است از بورس تا قیمت طلای جهانی و ارز های دیجیتال دچار سقوط و یا بهتر بگوییم سکته شده اند. به طرز باور نکردنی ای در چند دقیقه قیمت بیت کوین به کانال ۳ هزار دلار رسید و سرمایه گذاران را دچار بهت کرد.

 


آسیب هایی که کرونا ویروس بر تجارت بین المللی می گذارد

 

کرونا ویروس مستقیماً ضررهای اقتصادی را از طریق زنجیره های تأمین، تقاضا و بازارهای مالی شکل خواهد داد، و این امر روی سرمایه گذاری در تجارت، مصرف خانگی و تجارت بین المللی تأثیرات زیادی می گذارد. بسیاری از کشور های کالاهای خود را نمی توانند به فروش برسانند و این امر آسیب های اقتصادی زیادی به آنان وارد می کند. بسیاری از محققان ماه march یعنی اسفند تا اوایل فروردین را تلخ ترین دوران برای کارخانه های تولید کالا خوانده اند که این روندی دومینو وارانه در پی دارد و باعث اختلال در روند فروش و تولید کارخانه های سراسر دنیا دارد. ادامه ی این روند باعث کاهش بودجه بانک ها و در پی آن کاهش بودجه دولت ها برای تأمین نیاز های مردم خواهد داشت.

 


کاهش تقاضا خرید کالا از طرف مردم و ضرر کسب و کار های کوچک

این ویروس باعث شده است که مردم خرید نیاز های اولیه خود همچون نان، میوه جات و اقلام دیگر را بسیار کمتر از گذشته کنند و این روند بر کسب و کار های کوچک همچون نانوایی ها، مغازه ها، دست فروش ها و کارگران روز مزد ضربات بزرگی را وارد کرده است. مردم به دلیل ترس از قرار گرفتن در معرض ویروس از خرید برخی کالاها و استفاده از خدماتی همچون تاکسی و اتوبوس ها امتناع می کنند.

 


کلام آخر:

 

این بیماری با شیوع بسیار سریع خود و تأثیرات بسیار منفی ای که در پی داشته است ضرر های روحی، جانی و مالی بسیار زیادی به همه افراد در جهان وارد کرده است. در این روز های سخت بیشتر از قبل به یکدیگر کمک کنیم و به لحاظ پرداخت چک، اجاره خانه یا مغازه و موارد بسیار زیاد دیگر یاری رسان هم وطنان خود باشیم.

 


منبع:تأثیر ویروس کرونا بر بازار های مالی و اقتصادی


برچسب: مشاور سرمایه گذاری،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۰۰:۱۰ توسط:Armoo موضوع: سرمایه گذاری نظرات (0)

تحلیل بازار با استفاده از تقاطع طلایی

تقاطع طلایی golden cross الگوی نمودار های شمعی است که به معنای یک سیگنال صعودی می باشد که در آن یک میانگین متحرک نسبتاً کوتاه مدت از یک میانگین متحرک بلند مدت عبور می کند. هنگامی که تقاطع طلایی رخ می دهد تحلیل گران نوید افزایش قیمت ناگهانی را به سرمایه گذاران می دهند. تقاطع طلایی یک الگوی نمودار فنی است که نشان دهنده پتانسیل معامله گری یک مجموعه بزرگ است. این تقاطع در نمودار ظاهر می شود که میانگین حرکت کوتاه مدت سهام از میانگین دراز مدت حرکت خود عبور کند. تقاطع طلایی را می توان با تقاطع مرگ در تضاد قرار داد زیرا تقاطع مرگ نشان دهنده روند نزولی در نمودارهای سرمایه گذاری است.

 


تقاطع طلایی نشان دهنده چیست؟

سه مرحله تا رسیدن به تقاطع طلایی وجود دارد. مرحله اول مستلزم آن است که روند نزولی در نهایت با فروپاشی فروش پایین می رود. در مرحله دوم، میانگین متحرک کوتاهتر یک تقاطع را از طریق میانگین متحرک بزرگتر تشکیل می دهد تا  دو خط نمودار در یک نقطه یکیدیگر را بشکنند و روند معکوس ایجاد شود. مرحله آخر ادامه صعود و روند رو به افزایش قیمت ها است. متداول ترین میانگین حرکت در حالت میانگین ۵۰ و ۲۰۰ دوره حرکت است که می تواند بین یک روز یا یک هفته و یا بیشتر به وجود آید.

 


مزایای اطلاع از تقاطع طلایی در بهبود روند معامله گری:

هنگام نوسانات بازار، شما را متوجه روند صعودی و یا نزولی می کند

درک درست از روند معاملاتی که در حال انجام است

تحلیل به موقع و عملکرد سریع پس از مشاهده نمودار

 

تعیین استراتژی رو به رشد برای معامله های پیش رو

 


محدودیت ها و معایب تقاطع طلایی

همه شاخص ها  معایبی دارند و هیچ شاخصی قادر به پیش بینی آینده نیست. بسیاری از اوقات، یک تقاطع طلایی مشاهده شده سیگنال نادرست تولید می کند و یک معامله گر می تواند خود را در مشکل بزرگی بیاندازد. بهتر است قبل از هر تصمیمی با مشاوران سرمایه گذاری تماس بگیرید و بعد دست به اقدامات لازمه بزنید.

 


تعریف تقاطع مرگ death cross

 

برعکس یک حرکت متقاطع متوسط ​​حرکت نزولی مشابه تقاطع مرگ را تشکیل می دهد و به نظر می رسد که نشان دهنده رکود در بازار است. تقاطع مرگ زمانی اتفاق می افتد که میانگین روند کوتاه مدت پایین می رود و از میانگین بلند مدت عبور می کند، و اساساً در جهت مخالف تقاطع طلایی قرار می گیرد. تقاطع مرگ رکود اقتصادی در ۱۹۲۹ ، ۱۹۳۸ ، ۱۹۷۴ و ۲۰۰۸ را نشان داده بود.

 


منبع:تحلیل بازار با استفاده از تقاطع طلایی


برچسب: مشاوره ارز دیجیتال، ارز دیجیتال،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۲۴:۲۳ توسط:Armoo موضوع: سرمایه گذاری نظرات (0)

سختی استخراج بیت کوین ۶.۸ درصد افزایش پیدا کرد

افزایش سختی استخراج بیت کوین به چه معنا است؟ افزایش سختی استخراج بدین معنا است که دستگاه های استخراج برای حل معادله هر بلاک زمان بیشتری را در نظر می گیرند و مراحل استخراج را هر دو هفته مجددا تکرار می کنند. این بدان معناست که هرچه معدنکاران بیشتری به میزان هش شبکه اضافه می کنند، سختی PoW افزایش می یابد و پیدا کردن سکه برای بلاک جدید مشکل تر می شود. سختی استخراج باعث کاهش پاداش استخراج و کاهش سودهی به معدنکاران یا همان استخراج کنندگان می شود.

 


ارتباط نرخ هش با افزایش سختی استخراج

 

نرخ هش را به عنوان سرعتی که یک دستگاه استخراج در حل معادلات بلوک ها دارد تعریف کرد. دستگاه های استخراج باید هزاران یا میلیون ها حدس را در هر ثانیه برای یافتن پاسخ مناسب و حل معادله بیان کنند. با توجه به اینکه یافتن عدد  Nonce یک بازی شانسی است، احتمال رسیدن به نرخ هش بسیار کم است. نرخ هش بیت کوین در حال حاضر ۱۲۱،۶۳۷،۶۶۶ هش تورا است. با افزایش نرخ هش رسیدن به پاداش یا همان سکه برای هر استخراج کننده سریع تر می شود. اما با تنظیم سختی استخراج در شبکه با سخت‌تر کردن این فرایند به ماینرها کمک می‌کند که حل معادلات بلاک و پاداش استخراج روی همان زمان قبلی یعنی حدود ۱۰ دقیقه باقی بماند.

 


افزایش سختی استخراج چه پیامدی دارد؟

افزایش سختی استخراج می تواند نشانه مثبتی برای سرمایه گذاران باشد. زیرا این افزایش باعث می شود تولید بیت کوین با کاهش رو به رو شده و قیمت هر بیت کوین به مقدار بسیار زیادی بالا رود. بسیاری از محققان با پیشبینی قیمت روز افزون بیت کوین در سال های آینده فروش این ارز دیجیتال در حال حاضر را یک حماقت می دانند.

 


 

اگرچه معدن به عنوان یک سرمایه گذاری پر سود است که معدنکارهای قدیمی را بیشتر به سود می رساند و معدنکارهای تازه وارد را از کمتر، اما باز هم با این پیشبینی های انجام شده انگیزه بیشتری برای استخراج کنندگان ایجاد می کند، حتی اگر میزان پاداش کمتر باشد اما ارزش بیشتری دارند.

 


منبع:سختی استخراج بیت کوین ۶.۸ درصد افزایش پیدا کرد


برچسب: مشاوره ارز دیجیتال، ارز دیجیتال،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۳۷:۲۳ توسط:Armoo موضوع: سرمایه گذاری نظرات (0)

۵ روش برای کسب در آمد از ارزهای دیجیتال

ممکن است در ابتدا سرمایه گذاری کسب درآمد با ارز های دیجیتال ترسناک به نظر برسد، با این وجود روش های مناسبی وجود دارد که از طریق آن می توان از رونق ارز های دیجیتال سود برد. بازار ارز های دیجیتال در حال رونق گرفتن گرچه گاهی با نوساناتی روبه رو شده اما در سرمایه گذاری طولانی مدت همیشه پر سود بوده است.

 


این بازار مکانی است که تنها در نیمی از ثانیه می تواند افرد را ثروتمند و یا ورشکسته کند. کسب درآمد با ارز دیجیتال در ابتدا بسیار ترسناک به نظر می رسد  به خصوص اکنون که بیشتر از همیشه دولت ها و کل صنایع در این بازار مشارکت می کنند. با این حال، روش های مناسبی وجود دارد که از طریق آن می توان از رونق ارز های دیجیتال سود برد.

 


۱)تجارت ارز دیجیتال به صورت مستقیم

 

تجارت ارز  دیجیتال در حقیقت راهی مطمئن برای به دست آوردن مقدار قابل توجهی پول با حداقل تلاش است. باید در نظر داشت که این مقدار این تجارت میزان ریسک پذیری بالایی را می طلبد و افرادی که وارد آن می شوند باید از قبل با خطر پذیری و نوسانات این بازار آشنایی داشته باشند. اما نکته اصلی خرید ارزهای رمزپایه زمانی است که قیمتها پایین آمده و آن را به فروش می رسانند که قیمتها را در اوج خود نگه دارند. به همین دلیل است که صرف مقدار زیادی از وقت و انرژی برای یادگیری نحوه تجارت و برخی از اطلاعات مهم برای دستیابی به یک استراتژی تجاری موفق ارز دیجیتال بسیار مهم است.

 


۲)استخراج ارز دیجیتال

 

بیشتر سرمایه گذاران معدن را به عنوان بارش سکه از آسمان می دانند. تبدیل شدن به یک معدنچی(استخراج کننده) ارز دیجیتال بدین معنی است که شما مجموعه ای پیچیده از معادلات ریاضی را به وسیله دستگاه حل و سپس آن را به شبکه blockchain اضافه می کنید. بنابراین، به راحتی می توان گفت که استخراج بیت کوین برای بسیاری از سرمایه گذاران جذابیت بیشتری دارد، زیرا پاداش کار خود را پس از انجام مراحل که در بالا ذکر شد به صورت مستقیم به دست می آورند. باید گفت مرحله استخراج با دستگاه یا بدون دستگاه نیازمند استراتژی ای است تا شما را زودتر به سوددهی برساند. اگر تازه وارد هستید شما هنوز هم می توانید به استخرهای استخراج بیت کوین بپیوندید تا تلاشهای استخراج بیت کوین خود را برای پتانسیل درآمدزایی خود به حداکثر برسانید.

 


۳)پرداخت ارز دیجیتال در ازای خرید کالا یا خدمات(اگر شما یک تاجر هستید)

 

اگر یک تاجر هستید، می توانید در ازای سکه های ارز دیجیتال، محصولات یا خدمات بفروشید. برخی از صنایع مانند تجارت الکترونیکی یا حتی دارندگان مشاغل کوچک می توانند از این روش برای بدست آوردن ارز دیجیتال کمک بگیرند. همچنین سکه های رمزپایه به طور خودکار به کیف پول دیجیتالی این افراد منتقل می شود. Bitpay یکی از بزرگترین ارائه دهندگان پرداخت رمزنگاری است که به کاربران خود امکان ارسال و دریافت پرداخت های جهانی، مدیریت دارایی های دیجیتال را با کیف پول BitPay و تبدیل دارایی های دیجیتال به دلار را می دهد.

 


۴)برای شرکت های ارز دیجیتال کار کنید

اگر یک محتوا نویس، بازاریاب دیجیتال، طراح وب، مدیر محصول و موارد دیگر باشید می توانید با ارائه خدمات خود به این شرکت ها در به عوان دستمزد ارز دیجیتال دریافت کنید. با مراجعه به Coinbaseand  Binance که برخی از معروف ترین شرکت های جهانی ارز های دیجیتال هستند می توانید از فرصت های شغلی اطلاع پیدا کنید.

 


۵)تولید محتوا در زمینه ارز دیجیتال

 

با توجه به محبوبیت ارز های دیجیتال تمام شرکت ها و کمپانی های مختلف به دنبال افرادی هستند که متن های فوق العاده برای آنان بنویسند. این نوع از محتوا باید بسیار خلاقانه و به روز باشند تا مورد توجه کاربران قرار گیرند. افراد محتوا نویس می توانن در ازای هر کلمه ی خلاقانه شان ارز دیجیتال دریافت کنند و وارد بازار بورس ارز های دیجیتال شوند.

 


منبع:۵ روش برای کسب در آمد از ارزهای دیجیتال


برچسب: مشاوره ارز دیجیتال، ارز دیجیتال،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۰۴:۳۱ توسط:Armoo موضوع: سرمایه گذاری نظرات (0)

قیمت بیت کوین با کاهش ۱۰ درصدی رو به رو شد

قیمت بیت کوین و سایر ارز های دیجیتال با افت قیمت نفت به صورت محسوسی کاهش پیدا کردند. علاوه بر این، بیت کوین به دلیل یک کلاهبرداری که توسط شرکت ارائه دهنده کیف پول PlusToken انجام شداین روند رو به کاهش را تشدید کرد.

 


یکی از دلایل این کاهش را نیز می توان به بیماری ویروسی کرونا نسبت داد. زیرا این بیماری که به اکثر کشور های جهان منتقل شده است توانسته شاخص بورس را در کل جهان با کاهش رو به رو کند که همین امر تأثیر مستقیمی بر روند نزولی ارز های دیجیتال داشته است.

 


کلاهبرداری کیف پول Plus Token

شرکت ارائه دهنده‌ی خدمات کیف پول ارز دیجیتال کره‌ای با نام PlusToken به همراه تمام سکه های کاربرانش ناپدید شده است. این شرکت که سوددهی های کلانی را برای کاربران خود در نظر گرفته بود و از این رو وسوسه سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب کرده بود به یک باره ناپدید شده است و ضرر مالی بسیار بزرگی را به کاربرانش وارد کرده است.

 


ارز های دیجیتال چه میزان کاهش پیدا کردند؟

 

قیمت بیت کوین طی ۲۴ ساعت با ۹.۳۲٪ کاهش، اتریوم ۱۰.۴۸٪ از دست داد، Litecoin با ۱۴.۴۱٪ کاهش، XRP با ۹.۹۵٪ کاهش رو به رو شدند. نکته قابل توجه  این است که قیمت بیت کوین در کمتر از ۴۵ دقیقه با کاهش بسیار چشم گیری رو به رو شد. کاهش ارزشی ارز های دیجیتال توسط معامله گران پیش بینی شده بود، زیرا تحلیلگران احتمال یک وضعیت نزولی نا پایدار را پیش بینی کرده بودند.

 


علت کاهش قیمت نفت چیست؟

 

عربستان سعودی قیمت های نفت خام را کاهش داده و بشکه های نفتی خود را برای بازار جهانی به قیمتی ارزان تر می فروشد. در نتیجه ، استاندارد بین المللی نفت خام برنت نزدیک به ۳۱٪ تا ۳۱.۰۲ دلار در هر بشکه سقوط کرده است. بهای نفت خام حدود ۵۰ درصد کاهش یافته است که بزرگترین سقوط از ماه فوریه سال ۲۰۱۶ است.

 


نکته مهم:

برای کسانی که افق سرمایه گذاری طولانی مدت دارند، بیت کوین با کاهش ارزشی ناپایداری رو به رو است که به مرور این روند تغییر خواهد کرد. بی ثباتی ناشی از شوک های کلان مالی به زودی از بین خواهند رفت و قیمت بیت کوین با افزایش رو به رو خواهد شد. سرمایه گذاری های بلند مدت در آینده ارز های دیجیتالی و بخش اصلی آن یعنی بیت کوین یک استراتژی برنده خواهد بود.

 


 

طبق گفته CoinMarketCap ، ارزش کل رمزپایه های جهان در شنبه شب حدود ۲۵۱.۵ میلیارد دلار بود و بیست و چهار ساعت بعد ۲۶.۴۳ میلیارد دلار کاهش یافت.

 


منبع:قیمت بیت کوین با کاهش ۱۰ درصدی رو به رو شد


برچسب: مشاوره ارز دیجیتال، ارز دیجیتال،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۵۴:۴۳ توسط:Armoo موضوع: سرمایه گذاری نظرات (0)