آرموو آرموو .

آرموو

قیمت بیت کوین با کاهش ۱۰ درصدی رو به رو شد

قیمت بیت کوین و سایر ارز های دیجیتال با افت قیمت نفت به صورت محسوسی کاهش پیدا کردند. علاوه بر این، بیت کوین به دلیل یک کلاهبرداری که توسط شرکت ارائه دهنده کیف پول PlusToken انجام شداین روند رو به کاهش را تشدید کرد.

 


یکی از دلایل این کاهش را نیز می توان به بیماری ویروسی کرونا نسبت داد. زیرا این بیماری که به اکثر کشور های جهان منتقل شده است توانسته شاخص بورس را در کل جهان با کاهش رو به رو کند که همین امر تأثیر مستقیمی بر روند نزولی ارز های دیجیتال داشته است.

 


کلاهبرداری کیف پول Plus Token

شرکت ارائه دهنده‌ی خدمات کیف پول ارز دیجیتال کره‌ای با نام PlusToken به همراه تمام سکه های کاربرانش ناپدید شده است. این شرکت که سوددهی های کلانی را برای کاربران خود در نظر گرفته بود و از این رو وسوسه سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب کرده بود به یک باره ناپدید شده است و ضرر مالی بسیار بزرگی را به کاربرانش وارد کرده است.

 


ارز های دیجیتال چه میزان کاهش پیدا کردند؟

 

قیمت بیت کوین طی ۲۴ ساعت با ۹.۳۲٪ کاهش، اتریوم ۱۰.۴۸٪ از دست داد، Litecoin با ۱۴.۴۱٪ کاهش، XRP با ۹.۹۵٪ کاهش رو به رو شدند. نکته قابل توجه  این است که قیمت بیت کوین در کمتر از ۴۵ دقیقه با کاهش بسیار چشم گیری رو به رو شد. کاهش ارزشی ارز های دیجیتال توسط معامله گران پیش بینی شده بود، زیرا تحلیلگران احتمال یک وضعیت نزولی نا پایدار را پیش بینی کرده بودند.

 


علت کاهش قیمت نفت چیست؟

 

عربستان سعودی قیمت های نفت خام را کاهش داده و بشکه های نفتی خود را برای بازار جهانی به قیمتی ارزان تر می فروشد. در نتیجه ، استاندارد بین المللی نفت خام برنت نزدیک به ۳۱٪ تا ۳۱.۰۲ دلار در هر بشکه سقوط کرده است. بهای نفت خام حدود ۵۰ درصد کاهش یافته است که بزرگترین سقوط از ماه فوریه سال ۲۰۱۶ است.

 


نکته مهم:

برای کسانی که افق سرمایه گذاری طولانی مدت دارند، بیت کوین با کاهش ارزشی ناپایداری رو به رو است که به مرور این روند تغییر خواهد کرد. بی ثباتی ناشی از شوک های کلان مالی به زودی از بین خواهند رفت و قیمت بیت کوین با افزایش رو به رو خواهد شد. سرمایه گذاری های بلند مدت در آینده ارز های دیجیتالی و بخش اصلی آن یعنی بیت کوین یک استراتژی برنده خواهد بود.

 


 

طبق گفته CoinMarketCap ، ارزش کل رمزپایه های جهان در شنبه شب حدود ۲۵۱.۵ میلیارد دلار بود و بیست و چهار ساعت بعد ۲۶.۴۳ میلیارد دلار کاهش یافت.

 


منبع:قیمت بیت کوین با کاهش ۱۰ درصدی رو به رو شد


برچسب: مشاوره ارز دیجیتال، ارز دیجیتال،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۵۴:۴۳ توسط:Armoo موضوع: سرمایه گذاری نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده