آرموو آرموو .

آرموو

۵ روش برای کسب در آمد از ارزهای دیجیتال

ممکن است در ابتدا سرمایه گذاری کسب درآمد با ارز های دیجیتال ترسناک به نظر برسد، با این وجود روش های مناسبی وجود دارد که از طریق آن می توان از رونق ارز های دیجیتال سود برد. بازار ارز های دیجیتال در حال رونق گرفتن گرچه گاهی با نوساناتی روبه رو شده اما در سرمایه گذاری طولانی مدت همیشه پر سود بوده است.

 


این بازار مکانی است که تنها در نیمی از ثانیه می تواند افرد را ثروتمند و یا ورشکسته کند. کسب درآمد با ارز دیجیتال در ابتدا بسیار ترسناک به نظر می رسد  به خصوص اکنون که بیشتر از همیشه دولت ها و کل صنایع در این بازار مشارکت می کنند. با این حال، روش های مناسبی وجود دارد که از طریق آن می توان از رونق ارز های دیجیتال سود برد.

 


۱)تجارت ارز دیجیتال به صورت مستقیم

 

تجارت ارز  دیجیتال در حقیقت راهی مطمئن برای به دست آوردن مقدار قابل توجهی پول با حداقل تلاش است. باید در نظر داشت که این مقدار این تجارت میزان ریسک پذیری بالایی را می طلبد و افرادی که وارد آن می شوند باید از قبل با خطر پذیری و نوسانات این بازار آشنایی داشته باشند. اما نکته اصلی خرید ارزهای رمزپایه زمانی است که قیمتها پایین آمده و آن را به فروش می رسانند که قیمتها را در اوج خود نگه دارند. به همین دلیل است که صرف مقدار زیادی از وقت و انرژی برای یادگیری نحوه تجارت و برخی از اطلاعات مهم برای دستیابی به یک استراتژی تجاری موفق ارز دیجیتال بسیار مهم است.

 


۲)استخراج ارز دیجیتال

 

بیشتر سرمایه گذاران معدن را به عنوان بارش سکه از آسمان می دانند. تبدیل شدن به یک معدنچی(استخراج کننده) ارز دیجیتال بدین معنی است که شما مجموعه ای پیچیده از معادلات ریاضی را به وسیله دستگاه حل و سپس آن را به شبکه blockchain اضافه می کنید. بنابراین، به راحتی می توان گفت که استخراج بیت کوین برای بسیاری از سرمایه گذاران جذابیت بیشتری دارد، زیرا پاداش کار خود را پس از انجام مراحل که در بالا ذکر شد به صورت مستقیم به دست می آورند. باید گفت مرحله استخراج با دستگاه یا بدون دستگاه نیازمند استراتژی ای است تا شما را زودتر به سوددهی برساند. اگر تازه وارد هستید شما هنوز هم می توانید به استخرهای استخراج بیت کوین بپیوندید تا تلاشهای استخراج بیت کوین خود را برای پتانسیل درآمدزایی خود به حداکثر برسانید.

 


۳)پرداخت ارز دیجیتال در ازای خرید کالا یا خدمات(اگر شما یک تاجر هستید)

 

اگر یک تاجر هستید، می توانید در ازای سکه های ارز دیجیتال، محصولات یا خدمات بفروشید. برخی از صنایع مانند تجارت الکترونیکی یا حتی دارندگان مشاغل کوچک می توانند از این روش برای بدست آوردن ارز دیجیتال کمک بگیرند. همچنین سکه های رمزپایه به طور خودکار به کیف پول دیجیتالی این افراد منتقل می شود. Bitpay یکی از بزرگترین ارائه دهندگان پرداخت رمزنگاری است که به کاربران خود امکان ارسال و دریافت پرداخت های جهانی، مدیریت دارایی های دیجیتال را با کیف پول BitPay و تبدیل دارایی های دیجیتال به دلار را می دهد.

 


۴)برای شرکت های ارز دیجیتال کار کنید

اگر یک محتوا نویس، بازاریاب دیجیتال، طراح وب، مدیر محصول و موارد دیگر باشید می توانید با ارائه خدمات خود به این شرکت ها در به عوان دستمزد ارز دیجیتال دریافت کنید. با مراجعه به Coinbaseand  Binance که برخی از معروف ترین شرکت های جهانی ارز های دیجیتال هستند می توانید از فرصت های شغلی اطلاع پیدا کنید.

 


۵)تولید محتوا در زمینه ارز دیجیتال

 

با توجه به محبوبیت ارز های دیجیتال تمام شرکت ها و کمپانی های مختلف به دنبال افرادی هستند که متن های فوق العاده برای آنان بنویسند. این نوع از محتوا باید بسیار خلاقانه و به روز باشند تا مورد توجه کاربران قرار گیرند. افراد محتوا نویس می توانن در ازای هر کلمه ی خلاقانه شان ارز دیجیتال دریافت کنند و وارد بازار بورس ارز های دیجیتال شوند.

 


منبع:۵ روش برای کسب در آمد از ارزهای دیجیتال


برچسب: مشاوره ارز دیجیتال، ارز دیجیتال،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۰۴:۳۱ توسط:Armoo موضوع: سرمایه گذاری نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده