آرموو آرموو .

آرموو

چه آینده ای در انتظار ارز های دیجیتال است؟

دغدغه تمام سرمایه گذاران بیت کوین این است آیا قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۰ همانطور که پیش بینی شده است افزایش خواهد یافت یا خیر؟ طی چند روز گذشته با کاهش نا به هنگام و شوکه کننده بیت کوین و ورود آن به کانال ۵ هزار دلار اکثر سرمایه گذاران را دچار تردید در باب افزایش قیمت بیت کوین و سابر ارز های دیجیتال کرده است. هیچکس نمی تواند پیش بینی دقیقی راجع به ارز ها دیجیتال داشته باشد اما بنا به گفته علمی و بنا به تجربه محققان عملکرد بلاک چین در یک دهه اخیر تغییرات زیادی را خواهد کرد. افزایش سختی استخراج که بر روند استخراج بیت کوین را بسیار کند تأثر بسیار زیادی می گذارد از عواملی که به طور حتم قیمت بیت کوین را افزایش خواهد داد.

 


تغییرات بلاک چین در سال ۲۰۲۰

 

به طور خلاصه باید گفت طی یک دهه آینده ما شاهد بلاک چینی هستیم که مقیاس پذیرتر باشد و ویژگی حریم شخصی بیشتری دارد. با پیشرفت تکنولوژی در چند سال آینده مردم ارز های دیجیتال را بیشتر استفاده خواهند کرد و پلتفرمی که دارای حریم شخصی و ایمنی بیشتر باشد از اهمیت بالایی بر خوردار است، به همین خاطر ممکن است در سال های آینده بانک های دولتی و مؤسسات وارد بازار ارز های دیجیتال شوند.

 


مقیاس پذیری و حریم خصوصی

در سال ۲۰۲۰، بسیاری از محققان معتقدند که دو راه حل برای پیشرفت لایه ها به وجود خواهد آمد یا زنجیره های جدیدی ظاهر می شوند که توان معامله را با چندین مرتبه افزایش می دهد. هنگامی که بلاک چین با چندین دستورالعمل مقیاس پذیری بیشتری پیدا کند، می بینیم که برنامه های جدید برای ارز های دیجیتال به وجود می اید که موجب توسعه هر چه بیشتر ارز های دیجیتال می شود. بلاک چین به طور باید روند ایمنی سازی و حریم خصوصی را بیشتر تقوت کند تا کاربران با اطمینان بیشتری دارایی خود را در آن مبادله کنند.

 


به گفته برایان آرمسترانگ در سال ۲۰۲۰ اتفاق زیادی در ارز های دیجیتال رخ خواهد داد که قابل توجه ترین پیش بینی های وی شامل موارد زیر است:

 


۱)استفاده از پهن باند جایگزین مودم های ۵۶k ، یک راه حل مقیاس پذیر برای پشتیبانی از روش های جدید ارز های رمز نکاری شده است که تا سال ۲۰۳۰ حدود یک میلیارد کاربر را می تواند جذب کند.

 


۲)یکی از شبکه های غالب، یک راه حل حفظ حریم خصوصی را جایگزین خواهد کرد، و فرایند فعلی تکمیل معامله را با تکنولوژی بیشتری ارائه خواهد داد، دقیقاً مانند HTTPS که HTTP را برای مرور اینترنت و ارتباطات ضروری کرده است.

 


۳)شرکت های(استارت آپ ها) نوپا عواملی هستند که در زمینه ارز های دیجیتال با پیشرفت زیادی رو به رو خواهند شد و دستاورد های بسیاری را به همراه خوهند داشت.

 


 

۴)صرافی های غیر متمرکز dApps و حتی DEX به کاربران اجازه می دهد تا بطور مستقیم از کیف پول های خود تراکنش های شان را انجام دهند و این مورد می تواند اطمینان کاربران را بیشتر کند. روند رو به رشد این نوع صرافی های غیر متمرکز در آینده بیشتر خواهد بود.

 


منبع:چه آینده ای در انتظار ارز های دیجیتال است؟


برچسب: مشاوره ارز دیجیتال، ارز دیجیتال،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۴۸:۴۶ توسط:Armoo موضوع: سرمایه گذاری نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده