آرموو آرموو .

آرموو

۶ سؤال از اریک فینمن، میلیونر نوجوان بیت کوین

هر هفته کمپانی metal pay از کاربران خود می خواهد از یک شخص معروف در زمینه ارز های دیجیتال سؤالاتی بپرسند، مدیران این کمپانی با حذف بخش سؤالات شخصی، مهمترین سؤالات را انتخاب می کنند تا از آن فرد بپرسند و جواب آن را در قالب مقاله برای افراد علاقه مند به ارز های دیجیتال منتشر می کنند. در این مقاله از آرموو  نگاهی داریم به سؤالاتی که این کمپانی از اریک فینمن، کارآفرین و سرمایه گذار ۲۱ ساله مستقر در واشنگتن داشته است. اریک با سرمایه گذاری ۱۰۰۰ دلاری در بیت کوین در سال ۲۰۱۱ ، اولین قدم خود را به سمت ارز های دیجیتال برداشت. او در سن ۱۸ سالگی به جوانترین میلیونر Bitcoin در جهان تبدیل شد و به عنوان نوجوان تأثیرگذار مجله TIME شناخته شد.

 


۱)سخت ترین چالشی که در صنعت ارز دیجیتال با آن رو به رو بوده اید چیست؟

من در دنیای فناوری با افراد خلاق زیادی آشنا شده ام. متأسفانه، هنوز یک سری از سرمایه گذاران قدیمی بسیار برجسته وجود دارد که در برابر تغییر مقاومت دارند. در ارز های رمز نگاری شده می بینید که افرادی در روشهای قدیمی خود گیر کرده اند و از سازگاری با روش های جدید و استفاده از تکنولوژی های روز خود داری می کنند. شما می توانید تمام تلاش خود را بکنید تا مردم از عقاید عقب مانده خود دور شوند، اما اغلب آنها مسیر قبلی خود را پیش می گیرند. این افراد باعث آسیب در روند ارز های دیجیتال می شوند و چالش های زیادی را ایجاد می کنند با وجود این، من اطمینان دارم که خلاق ترین افراد در پایان پیروز خواهند شد.

 


۲)جالب ترین مکانی که تاکنون بازدید کرده اید چیست و چرا؟

 

در سرتاسر جهان مکان های زیبای زیادی از مناطق روستایی تا شهری وجود دارد، اما یکی از مکانهایی که در ذهنم ماندگار شده است سنگاپور است. در سنگاپور همه مردم به فکر آینده هستند و می خواهند از ابزار هایی استفاده کنند که مسیر رو به پیشرفتی داشته باشد، برایم جالب بود دیدن افرادی که به ارز های دیجیتال علاقه زیادی داشتند و متمایل به سرمایه گذاری در آن بودند.

 


۳)گنجایش در صنعت بلاک چین برای شما چه معنایی دارد؟

 

از ابتدا، ارز های دیجیتال افرادی که سرمایه گذاری زیادی می کنند در بخش افراد تازه وارد را از دور خارج کنند تا خودشان در اولویت باشند. هر چه میزان گنجایش در بلاک چین دستخوش تغییر شود افراد بیشتری وارد این صنعت می شوند و سرمایه گذاری تنها به تعداد محدودی از افراد خلاصه نخواهد شد.

 


۴) اگر قرار بود امروز با ۵ میلیون دلار دارایی بازنشسته شوید، برای آینده خود چه می کردید؟

 

اگه بخوام صادق باشم باید بگویم برایم خیلی خسته کننده است. نمی دانم شاید ورزش اسکی روی آب را انتخاب کنم یا موسیقی گوش کنم. در هر صورت دنیای ارز های دیجیتال می تواند دنیا را در آینده تغییر دهد و من می خواهم سرمایه گذاری در آن را ادامه دهم.

 


۵)دوست داشتید در چه شغلی مشغول به کار باشید؟

 

من دوست دارم وقت خود را برای شروع یک بنیاد خیریه چند منظوره اختصاص دهم که به افراد نیازمند کمک می کند. و اکنون با همکاری ناسا بخشی از ثروتم را به robotic exo-skeleton اختصاص داده ام تا در مورد ربات های اسکلتی که به ناتوانان جسمی کمک بزرگی می کند تحقیقات و عملیات لازمه را انجام دهند.

 


۶)به نظر شما بزرگترین پیشرفت بلاک چین در سال ۲۰۲۰ چه خواهد بود؟

 

به نظر می رسد  که ویروس کرونا امسال بلاک چین را نیز تحت تأثیر خود قرار دهد. ما در حال تجربه جدیدی هستیم، اما به نظر من این محاکمه جدید برای دنیای ارز های رمز نگاری شده است. من انتظار دارم که تکنولوژی و کاربران در نهایت قوی تر از همیشه ظاهر شوند. در نهایت امیدوارم ساتوشی ناکاموتو(بنیان گذار ناشناس بیت کوین) از این ویروس خطر ناک جان سالم به در برد.

 


منبع:۶ سؤال از اریک فینمن، میلیونر نوجوان بیت کوین


برچسب: مشاوره ارز دیجیتال، ارز دیجیتال،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۵۰:۴۰ توسط:Armoo موضوع: سرمایه گذاری نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده