آرموو آرموو .

آرموو

توییتر، موشکی که سوخت ارز دیجیتال را تأمین می کند

کسانی که سال ها است در سرمایه گذاری بر ارز های دیجیتال فعالیت دارند می دانند که توییتر نقش بسیار مهمی در علاقه مند کردن افراد به ارز های دیجیتال داشته است. بسیاری از محققان ارز دیجیتال با پیشبینی هایشان توانستند کاربران بسیار زیادی که در توییتر فعالیت داشتند را به سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال مجاب کنند. این نوع از مارکتینگ برای ارز های دیجیتال را همانند ادبیات دوره ۱۷۷۴ و کتاب های گوته مقایسه کردند، زیرا در آن دوران جوانان پس خواندن رمان های گوته مانند نقش اصلی آن رفتار می کردند و حتی این موضوع بر نوع لباس پوشیدنشان تأثیر داشت اما قضیه به این موضوع ختم نشد زیرا افراد بسیار زیادی از این داستان استفاده کردند و شروع به فروش وسایلی همچون بشقاب های و فنجان های چوبی ای که در این رمان گفته شده بود کردند و پول بسیار زیادی به جیب زدند. نکته مهم آن است نویسندگان می توانند نقش اساسی را در روند بازاریابی یک محصول داشته باشند.

 


چرا توییتر؟

 

همانطور که می دانیم تنها شبکه اجتماعی که هر فرد می تواند راجع به مواضیع مختلف به گفتگو بپردازد شبکه اجتماعی توییتر است. افرادی که در این شبکه اجتماعی حضور دارند با افرادی که در اینستاگرام و فیس بوک فعالیت دارند بسیار متفاوت هستند. افراد فعال در شبکه اجتماعی توییتر یا نویسنده هستند و یا خواننده هایی که حوصله خواندن دارند. تمام تحلیلگران معروف ارز های دیجیتال در توییتر فعالیت دارند و با نوشته های خود توانستند کاربران بسیار زیادی را به خود جلب کنند.

 


به پیشبینی های تحلیلگران چقدر می توان اطمینان کرد؟

 

تحلیلگران معروف زیادی در توییتر فعالیت دارند که پیش بینی هایشان به حقیقت تبدیل شده است. اما باید گفت طبق استراتژی از پیش تعیین شده ای گروه ها یا همان قبیله های مختلف ارز دیجیتال سعی بر تخریب یکدیگر دارند به طور مثال تحلیلگری که در قبیله بیت کوین است با نوشته هایش سعی بر تخریب بیت کوین کش دارد. و یا قبیله اتریوم در حال جنگ با قبایل EOS ، Tron و Tezos است. ولد کاسته با “رهبری اندیشه حقوقی” غیر متا و ترولینگ خود، صورت مجرد توانسته است ریسک های بازار دیجیتال و آماری تقریبا دقیق درباره سقوط ارزشی و یا صعود آن ارائه دهد.

 


تحلیل گران معروف ارز های دیجیتال در توییتر

 

جان مک آفی است که با پش بینی های دیوانه کننده ای که در توییتر خود منتشر میکند بسیار شهرت پیدا کرده است او پیشبینی کرده بود که در سال ۲۰۲۰ قیمت بیت کوین به پانصد هزار دلار خواهد رسید اما همانطور که می دانید در اویل سال ۲۰۲۰ سقوط بسیار غافل گیر کننده ای به تمام ارز های دیجیتال وارد شد و قیمت بیت کوین را به کانال ۵۰۰۰ دلار رساند. باید دید که آیا تا پایان سال و بعد از گذراندن هاوینگ که در اردیبهشت اجرا می شود آیا پیش بینی مک آفی درست از آب در می آید.

 


پاتا(pata) که فعالیت های قدیمش را با نام مستعار crypToBanger می داد نیز یکی دیگر از تحلیگران ارز دیجیتال در توییتر است او مدتی در توییتر معامله گر بدنامی بود. اما در حقیقت پاتو توانسته است با فرصت های فوق العاده خرید و سرمایه گذاری را به افراد نشان دهد.

 


نبراسکان گونه (NebraskanGoone) یکی از کار آفرینان ارز دیجیتال و از جمله تحلیگران فعال در توییتر است. او اغلب نمودار های تحلیلی بسیار جالبی را برای کابران به اشتراک می گذارد.

 


 

FlibFlib با فعالیت مستمر در توییتر و کانال تلگرامی خود توانسته است توسط کابران محبوب شناخته شود و تحلیل هایش بازده بسیار زیادی داشته باشد. او همچنین به عنوان جایزه هر هفته یکی از گزارشات کابران را در بازنشر می کند.

 


کلام آخر:

 

اگر یکی از علاقه مندان ارز های دیجیتال هستید توصیه می کنیم این توییت ها را جدی بگیرید اما تحلیلگران مشهور این صنعت را دنبال کنید تا خدایی ناکرده ضرر آنچنانی نبینید. باید گفت هیچکس نمی تواند پیشبینی دقیقی بر آینده ارز های دیجیتال داشته باشد و این کاملا طبیعی است زیرا هنوز ماشین زمان ساخته نشده است.

 


توییتر، موشکی که سوخت ارز دیجیتال را تأمین می کند


برچسب: مشاوره ارز دیجیتال، ارز دیجیتال،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۴۷:۳۰ توسط:Armoo موضوع: سرمایه گذاری نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده