آرموو آرموو .

آرموو

نحوه تأمین امنیت کیف پول بیت کوین

از زمانی که بیت کوین ها پس از استخراج وارد کیف پول شخصی مان می شوند، نگرانی هایی از بابت ایمنی بودن کیف پول برایمان به وجود می آید. درست همانند یک کیف پول معمولی، شما باید از کیف پول بیت کوین محافظت کنید زیرا فراهم نکردن ایمنی لازم برای کیف پول می تواند به ضررتان تمام شود و دارایی تان در چند دقیقه نابود شود. شاید محافظت از یک کیف پول مجازی کمی دشوار به نظر برسد، اما اگر به درستی انجام شود قطعاً می تواند اطمینان خاطر شما را بیشتر کند. در این بخش از مقالات آرموو نگاهی داریم ۷ روش که می تواند به شما در زمینه تأمین کیف پول بیت کوین کمک کند.

 


۱)بیت کوین های خود را محدود به یک کیف پول نکنید!

 

برای اینکه این موضوع را بهتر درک کنید به این مثال دقت کنید: تصور کنید یک روز بسیار زیبا زمانی که دستگاه تان تعدادی ساتوشی استخراج کرده و شما پس از مدت ها یک صرافی معتبر پیدا کرده اید تا تعداد زیادی از سکه هایتان را که در کیف پول خود قرار داده اید، به یک باره متوجه می شوید که رمز کیف پولتان را گم کرده اید و یا با یک حمله سایبری کیف پولتان هک شده است. امیدواریم هیچوقت این موارد دردناک برایتان به وجود نیاید اما به نپر منطقی است که در قدم اول دو یا سه کیف پول برای خود درست کنید و همیشه سکه های خود را بین آن ها تقسیم کنید تا در صورت بروز اتفاق برای هر کدام از کیف پول هایتان ضرر بزرگی گریبان شما را نگیرد. بنابراین توصیه می شود فقط چند سکه را در تلفن یا رایانه خود ذخیره کنید که این هزینه خرج روزانه شما خواهد بود. بقیه باید در مکان دیگری ایمن تر نگه داشته شوند.

 


۲)کیف پول آنلاین

 

این یک کیف پول مبتنی بر وب است که رمز بیت کوین شما را بصورت آنلاین ذخیره می کند. این بدان معنی است که سکه های شما توسط شخصی غیر از شما کنترل می شود. علاوه بر این، می تواند قدرت بزرگی را در اختیار سازمانی قرار دهد که کیف پول آنلاین شما را اداره می کند، زیرا آنها دارای رمز خصوصی کیف پول شما هستند. از طرف دیگر، داشتن کیف پول مبتنی بر وب (آنلاین) برای زمانی که می خواهید به بیت کوین های خود در هر مکانی و در هر زمان دسترسی داشته باشید، بسیار خوب است. در اینجا چند سایت می توانید کیف پول آنلاین برای خود بسازید: Blockchain  Coinbase   Strongcoinاز میان این سه مورد، Strongcoin تنها موردی است که به شما این امکان را می دهد کلیدهای خصوصی خود را قبل از ارسال آنلاین رمزگذاری کنید، و در واقع امنیت بیشتری را نسبت به رقبای خود ارائه می دهد.

 


۳)کیف پول را خودتان رمز نگاری کنید

یک روش اساسی و در عین حال مهم برای محافظت از سکه های شما رمزگذاری کیف پول است. رمزگذاری به معنای تنظیم رمزعبور بسیار قوی (حداقل ۱۶ حرف) با حروف بزرگ، علائم نگارشی، اعداد و غیره است. همین امر می تواند در برابر بسیاری حملات سایبری از کیف پول شما محافظت کند تا ایمنی کیف پولتان بیشتر شود.  قرار دادن رمز بسیار قوی با محدودیت هایی نیز رو به رو است

 


هکرها می توانند از یک نرم افزار برای وارد کردن رمز عبور شما استفاده کنند. از این رو حتی اگر یک رمز فوق العاده قوی نیز داشته باشید، باز هم امکان هک شدن شما وجود دارد.

 

اگر گذرواژه خود را فراموش کردید، امکان بازگردادن آن برایتان دشوار می شود زیرا رمزی که انتخاب می کنید سخت و پیچیده است.

 


نکاتی در مورد به خاطر سپردن رمز ورود

آن را روی کاغذ بنویسید و آن را در مکان هایی که گرانترین و با ارزش ترین وسابل خود را می گذارید قرار دهید و سعی کنید کسی از این رمز آگاهی نداشته باشد.

 

سعی کنید از اعداد و کلماتی استفاده کنید که حفظ و یا درک کردن آن توسط دیگران دشوار است اما برا خود شما دارای معنی و مفهوم خاصی است.

 


۴)اطلاعات رمز خود را پس ساختن، کپی و در مکان های ایمن ذخیره کنید

 

این امر باعث می شود که اگر مواردی همچون (خرابی رایانه، دزدیده شدن تلفن، فراموشی رمز عبور و غیره) رخ دهد امکان بازیابی کیف پول شما وجود داشته باشد. به یاد داشته باشید که نسخه پشتیبانی(back up) کیف پول یک امر ضروری است و در قدم اول ساخت کیف پول باید به طور حتم آن را رعایت کنید.

 


از کجا باید نسخه پشتیبان  back up تهیه کنم؟

چندین مکان امن برای ذخیره نسخه پشتیبان خود داشته باشید. اما چرا؟ زیرا اگر فراموش کنید این نسخه را کجا کپی کرده اید امکان از دست رفتن سکه های شما بیشتر می شود.

 


 

به عنوان مثال ، می توانید از USB ، CD ، هارد دیسک ، کاغذ و غیره استفاده کنید و سپس این موارد را در مکان امن قرار دهید. این نکته مهم را بدانید که پس از استخراج هر سکه جدید نسخه پشتیبان خود را به روز کنید!

 


۵)نرم افزار بیت کوین خود را مداوما به روز رسانی کنید

اگر شما  نرم افزار BTC خود را  به روز رسانی نکنید، ممکن است مستعد سرقت و هک شدن باشد. بنابراین، به نفع شماست که آن را  مداوما به روز رسانی کنید.

 


۶)کیف پول خود را آفلاین کنید

 

یکی از بهترین راه هایی که می توانید از کیف پول خود محافظت کنید این است که آن را در مکانی ذخیره کنید که به اینترنت وصل نشود اما چرا؟ زیرا تنها راه هک شدن کیف پول از طریق اینترنت است و اگر شما از کیف پول های سرد و آفلاین استفاده کنید می توانید کیف پول خود را ایمن تر نگه دارید.

 


۷)کیف پول کاغذی

 

کیف پول کاغذی نیز یکی از کیف پول های سرد و آفلاین است که می تواند در جهت ایمن تر شدن سکه های استخراج شده کمک کند. برای ساخت کیف پول های کاغذی شما تصویری از ۲ کد QR دریافت می کنید یک کد آدرس عمومی است که می توانید BTC را دریافت کنید، دیگری یک رمز عبور خصوصی است که می تواند برای مبادله BTC از آن آدرس استفاده کنید.

 


منبع:نحوه تأمین امنیت کیف پول بیت کوین


برچسب: مشاوره ارز دیجیتال، ارز دیجیتال،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۲۴:۲۸ توسط:Armoo موضوع: سرمایه گذاری نظرات (0)

۹ فرصت شغلی حوزه بلاک چین در سال۲۰۲۰

لازم نیست شما مهندس و یا برنامه نویس باشید تا بتوانید وارد مشاغل مربوط به حوزه بلاک چین شوید. بلاک چین چند سالی است که به یکی از محبوب ترین زمینه های کاری تبدیل شده است. در این بخش از مقالات آرموو نگاهی داریم به ۹ شغل مربوط به حوزه بلاک چین در سال ۲۰۲۰.

 


۱)مدیر محصول

این افراد تمام جنبه های طراحی و توسعه برنامه های کاربردی blockchain را در چندین تیم هدایت می کنند، و اطمینان می کنند محصولات به موقع تحویل داده شوند. تجربه برنامه نویسی عموماً مورد نیاز حرفه های مربوط به این شغل نیست، اما دانش به زبان های برنامه نویسی برای این شغل مفید است. تجارب لازمه در مورد جدول زمانی و مدیریت بودجه پروژه از لزومات این شغل است. افرادی که در این شغل فعال هستند حداقل دارای مدرک لیسانس یک رشته مرتبط با فناوری یا مدیریت دارند.

 


دامنه حقوقی این شغل ۸۵ هزار دلار تا ۱۳۰ هزار دلار است.

 


۲)تحلیل گر ریسک

تضمین رعایت مقررات ایالتی و فدرال، شغل روزانه یک تحلیلگر ریسک است. میزان تحصیلات مورد نیاز این شغل کاملاً به ویژگی های فرد بستگی دارد، اما تحلیلگران ریسک که علاقه مند به مشاغل در blockchain هستند، باید در مورد فناوری و زبان های ویژه برنامه نویسی که برای ساخت برنامه های blockchain استفاده می شوند، درک کافی داشته باشند.

 


 

دامنه حقوقی این شغل ۸۵ هزار دلار تا ۱۰۵ هزار دلار است.

 


۳)مدیر روابط عمومی

 

در درجه اول نقش ارتباطات رسانه ای، یک مدیر روابط تحلیلگر در یک شرکت blockchain به موقعیت شرکت و فناوری آن در صنعت گسترده شرکت کمک می کند. این شخص وظیفه دارد اطمینان حاصل کند که تحلیلگران صنعت از فن آوری کارفرمای خود آگاه هستند و آن را گزینه ای مناسب و مثبت برای مشتریان خود می دانند. افراد موفق در رسانه ها، روابط عمومی یا روزنامه نگاری بهترین گزینه برای این شغل هستند.

 


دامنه حقوقی این شغل ۵۰ هزار دلار تا ۱۲۵ هزار دلار است.

 


۴)مهندس نرم افزار

هر شرکتی که در زمینه blockchain سرمایه گذاری می کند، نیاز به مهندسین نرم افزار دارد. این شغل بیشترین تقاضای استخدام در بین همه شرکت های فعال در زمینه بلاک چین است. وظایف خاص با توجه به صنعت و میزان پیشرفت فناوری موجود در هر شرکت متفاوت خواهد بود. بیشتر شرکت ها به دنبال افرادی هستند که حداقل دارای مدرک دانشگاهی در رشته های علوم کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر یا سایر مدارک مهندسی، به ویژه برای افرادی که دارای مدرک کارشناسی ارشد این رشته ها هستند.

 


 

دامنه حقوقی این رشته از ۹۰ هزار دلار تا ۱۴۵ هزار دلار است.

۵)مشاور حقوقی

در صنعتی پر از سردرگمی قانونی و نظارتی، مسائل مربوط به حریم خصوصی و اساسنامه حمایت از مصرف کننده و همچنین درگیری های احتمالی در مورد مالکیت معنوی که برای تهیه کد و الگوریتم ها استفاده می شود نیاز به مشاور حقوقی صنعت بلاکچین را زیادتر کرده است. وکلای Blockchain نیازی به دانش برنامه نویسی ندارند، اما این وکلا باید درک عمیقی از فن آوری و فرآیندهای توسعه بلاک چین داشته باشند تا بتوانند بهتر از کارفرمایان خود در برابر مشکلات قانونی محافظت کنند.

 


 

دامنه حقوقی این شغل از ۱۰۰ هزار دلار تا ۱۹۰ هزار دلار است

 


۶) مهندس طراح وب سایت front end

تجربه برنامه نویسی برای این شغل الزامی است و مهارت های رابط  UX / UI و درک درست از آن ها مهمترین حرفه هایی است که این مهندس باید داشته باشد. زبانهای برنامه نویسی خاص بسته به شرکت و پلتفرم آن دارد، اما به طور کلی مهندسان front end بلاک چین نیاز به فن آوری های ledger و زبان های برنامه نویسی مانند JavaScript ، Angular و Redux و همچنین HTML و CSS دارند.

 


دامنه حقوقی این شغل ۷۰ هزار دلار تا  ۱۲۵ هزار دلار است.

 


۷)مدیر انجمن

بخش اصلی بازاریابی و پشتیبانی مشتری به عهده مدیران انجمن blockchain است. حضور کارفرمایان در رسانه های اجتماعی، انجمن ها و سایر رسانه های اینترنتی و همچنین تولید محتوای مناسب برای پاسخ به سوالات مکرر مشتریان است از ویژگی های حرفه این افراد است.

 


 

دامنه حقوقی این شغل از ۳۵ هزار دلار تا ۹۵ هزار دلار است.

 


۸)طراح فناوری

نقشی که نیاز به تخصص فنی و همچنین شناخت روانشناسانه از عملکرد انسان ها دارد، طراحان فناوری blockchain مسئول اجرای نهایی تا انتهای راه حلهای هر بلاک هستند. طراحان فناوری در بحث های گسترده در مورد چگونگی پیاده سازی فناوری ها شرکت می کنند و اغلب به عنوان نماینده شرکت برای مشتریان نوع خدمات را توضیح می دهند. دانش و تجربه در زبان های برنامه نویسی مورد نیاز برای تولید برنامه های blockchain از لزومات حرفه طراحان است.

 


دامنه حقوقی  طراحان فناوری از ۱۰۰ هزار دلار تا ۱۶۰ هزار دلار است.

 


۹)تحلیل گر کسب و کار

با استفاده از ابزارهای علم داده و تجزیه و تحلیل تجارت، تحلیلگران کسب و کار میزان کارایی محصولات مبادلات در بلاک چین را مورد بررسی قرار می دهند. این افراد همچنین روند بازار را نظارت و بررسی می کنند تا بهترین راهکار را برای جذب کاربر بیشتر برای شرکت توصیه کنند. دانش عمیق در مورد ابزارهای تجزیه و تحلیل داده ها و زبان های برنامه نویسی، مانند پایتونPython، ضروری است.

 


 

دامنه حقوقی این شغل از ۸۰ هزار دلار تا ۱۰۵ هزار دلار است.

 


منبع:۹ فرصت شغلی حوزه بلاک چین در سال۲۰۲۰


برچسب: مشاوره ارز دیجیتال، ارز دیجیتال،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۸:۱۰ توسط:Armoo موضوع: سرمایه گذاری نظرات (0)

چه زمانی استخراج بیت کوین به اتمام می رسد؟

طبق آمار تعداد بیت کوین های استخراج شده به بیش از ۱۸ میلیون رسیده است. تعداد کلی ارز دیجیتال بیت کوین ۲۱ میلیون اعلام شده و این تعداد استخراج این نوید را به ما می دهد که تنها ۳ میلیون بیت کوین برای استخراج باقی مانده است. طبق آماری که توسط Chainalysis منتشر شده است تعداد ۴ میلیون از بیت کوین ها گم شده است و امکان بازگشت آن ها نیز وجود دارد .

 


بیت کوین از بسیاری از جهات همانند طلا است. باید طلا را از زمین و بیت کوین را از طریق دستگاه های دیجیتالی استخراج کرد.  پیوند با این فرآیند تصریح شده توسط بنیانگذاران بیت کوین است که مانند طلا، ارز دیجیتال نیز باید یک عرضه محدود داشته باشد. زمانی که استخراج بیت کوین به اتمام برسد عملا کار دستگاه های دیجیتالی خاتمه خواهد یافت مگر آنکه پروتکل بیت کوین تغییر کند تا امکان بیشتری برای عرضه فراهم شود.

 


تأثیر عرضه محدود بیت کوین بر معدنچیان 

 

موضوع به اتمام رسیدن ارز های دیجیتال همیشه یک موضوع پر بحث میان استخراج کنندگان یا به اصطلاح معدنچیان بوده است. طبق گفته محققان ۱۴ می امسال باید منتظر هاوینگ بیت کوین باشیم. اما هاوینگ چیست؟ با وقوع هاوینگ پاداش هر بلاک از ۱۲.۵ بیت کوین به ۶.۲۵ بیت کوین کاهش خواهد یافت.  هر ۴ سال یک بار میزان پاداش برای حل معادله هر بلوک را محدود می کنند پاداش برای هر بلوک معدن از ۵۰ به ۲۵ BTC اولیه و نیمه دوم سال ۲۰۱۶ که شامل کاهش بیشتر در پاداش بلوک بود  به ۱۲.۵ BTC رسید. این محدودیت تأثیر بسیار زیادی بر روند به اتمام رسیدن تعدا بیت کوین های استخراج نشده دارد. با این حال ، شایان ذکر است که بیش از ۱۰۰ سال دیگر زمان خواهد بود تا شبکه بیت کوین آخرین سکه خود را استخراج کند. کاهش چشمگیر  اندازه پاداش برای حل معادله هر بلاک ممکن است به این معنا باشد که روند معدنکاری قبل از مهلت ۲۱۴۰ تغییر خواهد کرد و این به دلیل محدودیت هایی است که مدیران این ارز دیجیتال بر آن قرار می دهند.

 


تغییر روند استخراج

 

پروتکل های جدید ، روش های جدید ثبت و پردازش معاملات و هر تعداد دیگر عوامل ممکن است بر روند معدن می تواند تأثیر بگذارد. باید دید مدیران این ارز دیجیتال چه تصمیمی را برای ۳ میلیون بیت کوین باقی مانده می گیرند. هر چه زمان می گذرد رقابت بر تعداد استخراج بیت کوین به سرعت افزایش می یابد که این می تواند بر روند استخراج تأثیرات زیادی را بگذارد، برای مشاهده این تغییرات و قوانین جدید باید منتظر ماند.

 


علت نرخ رشد بیت کوین چیست؟

 

منطق احتمالی افزایش قیمت بیت کوین ریشه در عرضه محدود آن دارد. کارگران معدن مجبور خواهند شد برای جبران خسارت، نرخ فروش BTC خود را افزایش دهند. به همین علت است که هر چه بیشتر می گذرد قیمت هر بیت کوین با رشد بسیار زیادی روبه رو می شود.

 


کلام آخر

 

ورود به دنیای ارز های دیجیتال و سرمایه گذاری در آن نیازمند داشتن اطلاعات بسیار زیادی است که از قبل باید آن ها را مطالعه کرده باشید. میزان ارزش هر بیت هر چند با نواساناتی رو به رو است اما روند رو به رشدی را طی ۱۰ سال اخیر در پیش داشته است و سرمایه گذاران زیادی را مجاب به وارد شدن در این زمینه کرده است. همانطور که در بالا اشاره شده است هر چند سال بر پاداش حل معادله هر بلوک یعنی هر سکه ای که تولید می شود محدودیت هایی قرار می دهد و این کار استخراج را برای تازه واردان به مراتب سخت تر می کند و البته در آمد افرادی که از مدت ها پیش شروع به استخراج کرده اند و سکه های خود را نگه داری کرده اند را بسیار بیشتر می کند.

 


منبع:چه زمانی استخراج بیت کوین به اتمام می رسد؟


برچسب: مشاوره ارز دیجیتال، ارز دیجیتال،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۴۴:۵۱ توسط:Armoo موضوع: سرمایه گذاری نظرات (0)

پیشبینی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۰

در واقعیت، هیچ کس نمی تواند آینده بیت کوین را پیش بینی کند، اما اگر بتوانیم، همه میلیاردر می شویم. در دنیای ارز های دیجیتال قیمت ها دچار نوسانات بسیار شدید است. این بدان معنی است که ارزش یک بیت کوین می تواند به سرعت بالا یا پایین بیاید، علت این نوسانات اما می تواند مربوط به عوامل طبیعی همچون وجود بیماری های شایع تا عواملی همچون تحریم و منع قانونی یک سری از کشور ها از خرید و فروش ارز های دیجیتال باشد. هنگام پیش بینی ارزش آتی ارز های رمز پایه، بهتر است به حوادث دنیای واقعی نگاه کنیم. این می تواند شامل پیشرفت فناوری، ابزار مدرن تکنولوژی، مشارکتهای جدید سیاسی یا حتی قوانین و مقررات کشور ها باشد. بهتر است قبل از آغاز سرمایه گذاری تحقیقات لازم را در مورد ارز دیجیتال داشته باشید و از افراد با تجربه همچون مشاوران تلفنی کمک بگیرید.

 


بنابراین، اکنون که می دانید هنگام تحقیق در مورد پیش بینی های انجام شده در بیت کوین چه چیزی را باید در نظر بگیرید، در این بخش از مقالات آرموو قصد داریم برخی از پیش بینی های که اشخاص و یا سایت های معتبر جهانی راجع به آینده بیت کوین در سال ۲۰۲۰ انجام داده اند را تحلیل کنیم.

پیش بینی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۰

مک آفی McAfee

اولین پیش بینی بیت کوین که می خواهیم در مورد آن به شما بگوییم توسط جان مک آفی، خالق نرم افزار ضد ویروس محبوب McAfee  منتشر شده است. مک آفی با پش بینی های دیوانه کننده ای که در توییتر خود منتشر میکند بسیار شهرت پیدا کرده است. او در سال ۲۰۱۷،  اظهار داشت که بیت کوین در سال ۲۰۲۰ به ۵۰۰۰۰۰ دلار می رسد.  مک آفی بعد از مدتی پیش بینی قیمت بیت کوین خود را در سال ۲۰۲۰ به ۱ میلیون دلار افزایش داد.

 
اگر قیمت بیت کوین به ۱ میلیون دلار در سال  ۲۰۲۰ برسد، ارزش بیت کوین های استخراج شده را به ۱۵ تریلیون دلار می رساند.

 
تام لی Tom Lee

پیش بینی قیمتی بیت کوین در سال ۲۰۲۰ که می خواهیم راجع به آن صحبت کنم توسط یک تحلیلگر به نام تام لی منتشر شده است. لی برای سازمان تحقیقاتی cryptocurrency Fundstrat کار می کند و به دلیل بحث در مورد پیشبینی قیمت بیت کوین در تلویزیون شهرت پیدا کرده است. لی معتقد است که قیمت بیت کوین در سال  ۲۰۲۰   به   ۹۱،۰۰۰    دلار ارزش خواهد رسید. او با استفاده از تجربه ای در ۱۰ اخیر راجع به ارز های دیجیتال بدست آورده است پیش بینی اش را بر اساس روند کلی نمودار رشد بیت کوین منتشر کرده است.

 


اوساتو آوان-نومایو Osato Avan-Nomayo

 

پیش بینی قیمت بعدی بیت کوین در سال ۲۰۲۰ که می خواهیم راجع به آن صحبت کنیم واقعاً جالب است که توسط تحلیلگر اوساتو آوان-نومایو از Bitcoinist انجام شده است. تجزیه و تحلیل او پیش بینی می کند که ارزش بیت کوین در سال ۲۰۲۰ حداقل به ۲۰،۰۰۰ دلار خواهد رسید.


فران استرانجر Fran Strajnar

در این پیش بینی Fran Strajnar معتقد است که قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۲۰ به سطح ۲۰۰،۰۰۰ دلار خواهد رسید.


کلام آخر

اگرچه بیت کوین از نظر سرمایه گذاری بازار، شهرت و استفاده در دنیای واقعی ارز های رمزنگاری شده شماره یک است، اما سطح عملکرد معاملات آن در واقع کاملاً ضعیف است. در حقیقت بسیاری از ارزهای رمزنگاری دیگر نیز وجود دارند که روند معاملاتشان سریعتر، ارزان تر و مقیاس پذیر تر هستند. حدودا ۱۰ دقیقه طول می کشد تا یک معامله در شبکه بیت کوین تأیید شود این در حالی است که سایر سکه ها مانند اتریوم می توانند معاملات را در حدود ۱۶ ثانیه تأیید کنند. اما نکته قابل توجه در مورد ارز دیجیتال بیت کوین آن است که در چند سال اخیر با روند رو به رشد قیمتی همراه بوده و توانسته از سایر ارز های رمز نگاری شده پیشی بگیرد و محبوب ترین ارز رمز پایه شناخته شود.

منبع:پیشبینی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۰


برچسب: مشاوره ارز دیجیتال، ارز دیجیتال،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۳۵:۵۲ توسط:Armoo موضوع: سرمایه گذاری نظرات (0)

آموزش خرید ارز دیجیتال بیت کوین در ۳ مرحله

بیت کوین امروزه بیش از هر زمان دیگری در صدر اخبار است. به لطف بالا رفتن قیمت های ارز یجیتال بیت کوین و افت نواسان قیمتی در آن، همه سرمایه گذاران علاقه مند هستند که نحوه خرید و فروش بیت کوین را یاد بگیرند و به گونه ای وارد بازار بورس ارز های دیجیتال شوند. این نوع از سرمایه گذاری به نظر یک سرمایه گذاری ریسکی می آید اما با توجه به رشد ارز دیجیتال بیت کوین در چند سال اخیر به نظر منطقی می آید. اما از چه سایت ها و یا صرافی هایی می توانید ارز دیجیتال بیت کوین را خریداری و یا به فروش برسانید؟ در این بخش از مقالات آرموو با ما همراه باشید تا پاسخ این سؤال را بهتر و بیشتر درک کنید.

 


راهنمایی سریع

اینها نکاتی اصلی هستند که هنگام خرید بیت کوین باید بدانید:

 


یک کیف پول بیت کوین آفلاین نصب کنید و رمز عبور قوی برای محافظت از آن تنظیم کنید.

اگر می خواهید بر معملات خود کنترل داشته باشید یک حساب کاربری در Coinbaseو پلت فرم معاملاتی آن یعنی Coinbase Pro  تنظیم کنید.

درگاه پرداخت معتبری را برای خود انتخاب کنید

 


مرحله اول: کیف پول خود را انتخاب کنید

از “کیف پولهای” دیجیتالی برای ذخیره بیت کوین استفاده کنید تا در هر زمان که می خواهید آنها را خرج کنید یا آنها را با ارز دیگری مبادله کنید. کیف پول ها از نظر ویژگی  سیستم عامل هایی که می توان از آنها استفاده کرد و به لحاظ امنیت تفاوت هایی دارند ، بنابراین مهم است که کیف پولی را انتخاب کنید که برای شما و نوع سرمایه گذاری ای که می خواهید انجام دهید مفید باشد.

 


Exodus یک برنامه رایگان است که با پشتیبانی از تعدادی از ارزهای رمزپایه، از جمله بیت کوین برای استفاده  تجارت داخلی و مبادلات می توان از آن استفاده کرد.

 


Mycelium یک کیف پول محبوب برای موبایل است که به دلیل سازگاری با فناوری پیشرفته تر، مانند کیف پول های سخت افزاری  Trezor دارای امنیتی فوق العاده است.

 


 

توجه: اگرچه یک کیف پول آنلاین برای خرید اول بیت کوین مناسب است، اما اگر به دلیل تجارت یا افزایش ارزش ارز دیجیتال نیاز به محافظت حداکثر از کیف پول خود دارید، حتما آن را به کیف پول سخت افزاری متصل کنید.

 


مرحله دوم: پلتفرم تجارت خود را برای خرید و فروش بیت کوین انتخاب کنید

شناخت صرافی های معتبر زیادی وجود دارند که می توان ارز های دیجیتال را در آن ها خرید یا فروش کرد، به طور مثال coinbase از بهترین نمونه های آن است. برخی از سایت ها در ایران نیز به عنوان مکانی برای مبادلات ارز دیجیتال شناخته می شوند که می توان در ان ها خرید و فروش را انجام داد. بهتر است قبل از انجام هر کاری تنها با استفاده از مشاوران تلفنی بهترین راه حل را برای خرید و فروش ارز دیجیتال پیدا کنید.

 


مرحله سوم: درگاه پرداخت خود را انتخاب کنید

 

انتخاب یک درگاه معتبر برای خرید و فروش ارز های دیجیتال یکی از ارکان اصلی در دنیای بورس ارز های دیجتال است. در چند سال اخیر با توجه به هک شدن یک سری از درگاه های پرداخت سرمایه گذاران نمی توانند به درگاه های ظرداختی اعتماد کنند. coinpayments، bit pay، blockchain.info از نمونه های معتبر و ایمن درگاه های پرداخت هستند.

منبع:آموزش خرید ارز دیجیتال بیت کوین در ۳ مرحله


برچسب: مشاوره ارز دیجیتال، ارز دیجیتال،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۲۵:۵۴ توسط:Armoo موضوع: سرمایه گذاری نظرات (0)

۷ نمونه از بهترین کیف پول های بیت کوین در سال۲۰۲۰

ارز دیجیتال بیت کوین با روند رو به رشدی که در چند سال اخیر در پیش گرفته است، توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب کند و آن ها را مشتاق به سرمایه گذاری در زمینه ارز های دیجیتال کند.  کارشناسان ارز های دیجیتال استدلال می کنند که استفاده از بیت کوین ایمن تر بوده و به دلیل آنکه دولت ها و اورگان ها نمی توانند بر آن نظارت مستقیم و یا حتی غیر مستقیمی داشته باشند حریم شخصی افراد نسبت به ارز های سنتی بهتر رعایت می شود.  قبل از وارد شدن به دنیای سرمایه گذاری بهتر است همه جوانب ارز های دیجیتال، از استخراج تا خرید و فروش آن را مورد بررسی قرار دهید و اطلاعات دقیقی از آن داشته باشید.

 

 

 

در قدم اول باید خطرات و تمام نکات حساس مربوط به ارز دیجیتال بیت کوین را بررسی کنید و یا از افراد معتبر مشاوره تلفنی بگیرید سپس گام های بعدی خود را با اطمینان خاطر بیشتر بردارید. در این بخش از مقالات آرموو نگاهی داریم به کیف پول های معتبر و مطمئنی که برای ارز دیجیتال بیت کوین در سال ۲۰۲۰ استفاده می شوند.

 


کیف پول های ارز دیجیتال در دو نوع سخت افزاری و نرم افزاری وجود دارند که در اینجا بهترین نمونه های آن را بیان کرده ایم:

 


۱) Coinbase

کوین بیس یکی از محبوب ترین کیف پول ها برای ارز دیجیتال بیت کوین است.

 


پشتیبانی مطمئن از ارز های دیجیتالی همچون بیت کوین، اتریوم، ریپل و لایت کوین

سرعت بسیار زیاد در انتقال ارز دیجیتال

سهولت استفاده از آن برای کاربران تازه وارد

امنیت بسیار فوق العاده

حتما بخوانید:از خرید سخت افزار تا نصب نرم افزار استخراج ارز دیجیتال

 


 

 


۲)Trezor

بستر بسیار امن به برای انتقال و یا ذخیره ارز های دیجیتال شما است.

 


دسترسی راحت به ارز دیجیتال به وسیله تلفن همراه و رایانه

حفاظت و مدیریت رمز عبور شما ودستگاه تأیید اعتبار دو عاملی

پشتیبانی از رمز عبور فراموش شده و امکان بازگردادن آن(هر چند توصیه می شود هیچگاه رمز عبور خود را فراموش نکنید)

۳) Electrum 

یکی از بهترین کیف پول های نرم افزاری است که هم اکنون برای Windows ، Mac OS X ، Linux ، Python و Android در دسترس است.

 


قابلیت متصل شدن به کیف پول های سخت افزاری

قابلیت نصب و راه اندازی سریع بر رایانه

۴) Blockchain

بهترین نمونه کیف پول های معتبر برای ارز دیجیتال بیت کوین است. کیف پول Blockchain به لحاظ کابردی شبیه Coinbase عمل می کند  و می توانید در بیش از ۳۵ کشور جهان به طور مستقیم از طریق یک پلتفرم معتبر ارز دیجیتال را انتقال دهید.

 


برای ایمن نگه داشتن کیف پول، Blockchain توصیه می کند تا سه ویژگی امنیتی مهم را در حساب خود تکمیل کنید: تأیید صحت ایمیل، تأیید هویت دو عاملی و عبارت امنیتی پشتیبانی.

۵) Robinhood

Robinhood به عنوان یک بستر معاملات سهام آزاد شروع به کار کرد و گسترش یافت تا پشتیبانی از سایر سرمایه گذاری ها، از جمله ارزهای رمزنگاری مانند بیت کوین را شامل شود.

 


علاوه بر قابلیت کیف پول از آن به عنوان بستری برای مبادله ارز های دیجیتال می توان استفاده کرد

قابلیت اتصال به گوشی موبایل و رایانه

به اعتقاد بعضی از کارشناسان کیف پول رابین هود به لحاظ امنیتی اعتباری ندارد

۶) Exodus

Exodus یک کیف پول نرم افزاری مانند Electrum است، اما استفاده از آن بسیار ساده تر و شهودی تر است. همچنین می توانید مستقیماً در برنامه ارز های دیجیتال را نیز تبادل و ذخیره کنید.

 


امکاناتی که در Exodus امنیت را افزایش می دهد، رمزگذاری خصوصی و سایر ابزارهای امنیتی مفید است که امکان هک شدن شما را بسیار کم می کند.

۷) Mycelium

Mycelium یک اپلیکیشن کیف پول مخصوص بیت کوین است که نسخه های Android و iPhone در آن موجود است.

 


استفاده از آن کمی پیچیده است اما به لحاظ امنیت دارای اعتبار بیشتری است.

 


منبع:۷ نمونه از بهترین کیف پول های بیت کوین در سال۲۰۲۰


برچسب: مشاوره ارز دیجیتال، ارز دیجیتال،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۱۸:۴۵ توسط:Armoo موضوع: سرمایه گذاری نظرات (0)

از خرید سخت افزار تا نصب نرم افزار استخراج ارز دیجیتال

استخراج ارز دیجیتال یا ماینینگ فرآیندی است که در آن افراد استخراج کننده (ماینر) قدرت پردازش دستگاه های استخراج خود را در اختیار شبکه قرار می دهند تا در تراکنش های شبکه تأیید شود و به ازای این عمل سکه جدید دریافت می کنند که همان ارز دیجیتال است. استخراج ارز دیجیتال تنها به وسیله حل معادلات پیچیده ریاضی ممکن است، که تنها سخت افزار ها بسیار پیشرفته می توانند آن را انجام دهند.

آیا نیاز به مشاوره کاوش و استخراج ارز دیجیتال دارید؟؟

سخت افزار های استخراج ارز دیجیتال:
برای شروع استخراج ارز دیجیتال نیاز دارید که دستگاه سخت افزار آن را تهیه کنید. این سخت افزار نیاز به به یک نرم افزار کامپیوتری نیز دارد. هزینه های سخت افزار های استخراج بسته به میزان برق مصرفی شان و سرعت در پردازش حل معادلات برای تولید ارز دیجیتال، متغیر خواهد بود. انواع دستگاه های سخت افزار شامل: CPU، کارت گرافیک GPU، antminer، avalonminer و … است. از معایب این دستگاه ها میزان برق مصرفی بسیار بالا، گرمایش دستگاه و سر و صدای آن ها است. این دستگاه ها هر کدام شان با توجه به قدرت پردازش شان در تحلیل بلاک ها و حل معادلات بسیار پیچیده ریاضی در هر ثانیه کاربرد های متفاوتی دارند.

نرم افزار های استخراج ارز دیجیتال:
زمانی که سخت افزار یا همان دستگاه استخراج ارز دیجیتال را خریداری کردید باید یک نرم افزار بر سیستم خود نصب کنید تا عملیات استخراج تکمیل شود. نرم افزار های در واقع رابط هایی هستند که اطلاعاتی راجع به نوع عملکرد و در آمد حاصل از پردازش های دستگاه سخت افزار را در اختیار ماینر ها (استخراج کنندگان) قرار می دهند.انواع نرم افزار های استخراج ارز دیجیتال شامل: easy miner، multiminer ، bitminter، GUI miner، BFGMiner، BTCMiner است.

آلودگی صوتی دستگاه های استخراج کننده:
باید گفت دستگاه های استخراج با سر و صدای بسیار زیادی همراه هستند، که همین موضوع نگه داری آنان را با مشکل روبه رو می کند. با توجه به اینکه دستگاه ها هنگام پردازش و حل معادلات پیچیده در هر ثانیه بسیار گرم می شوند باید از دستگاه های خنک کننده ای برای آنان استفاده کرد که همین مورد بر میزان سرو صدای آنان می افزاید. با وجود این میزان از آلودگی صوتی نگه داری دستگاه های استخراج در منزل نمی تواند نظری منطقی باشد مگر آنکه در کمد ها و محفظه های پوششی نگه داری شوند.

اینترنت مصرفی دستگاه های استخراج کننده:
دستگاه های استخراج باید به مودم وصل باشند و میزان مصرف اینترنت برای آن بسیار مناسب است و جای نگرانی ای ندارد. این دستگاه ها با کابل LAN به اینترنت وصل می شود. سرعت اینترنت تأثیر آنچنانی بر میزان سرعت پردازش و حل معادلات پیچیده ندارد اما بهتر است که از اینترنت پر سرعت برای این دستگاه ها استفاده شود.

میزان برق مصرفی برای دستگاه های استخراج کننده:
برق مصرفی هر خانه ۱۵ آمپر است و برق مصرفی این دستگاه ها حدودا ۷ آمپر است که به همین خاطر استفاده از یک دستگاه استخراج در یک خانه ممکن است. استفاده از کابل محافظ برق نیز یکی از الزامات برای دستگاه های استخراج کننده است.

 


از نکات مهمی که باید هنگام نصب و راه اندازی دستگاه بدانیم آن است که باید به صورت روزانه آن ها را چک کنیم تا در صورت بروز خطا و مشکل به سرعت آن ها را برطرف کنیم. مشاوره در این زمینه می تواند از استرس ما نسبت راه اندازی و اجرای دستگاه کم کند تا با خیال راحتر عملیات استخراج را آغاز کنیم و و سرمایه گذاری مطمئنی را در این زمینه به اجرا در آوریم.

با مشاوره تلفنی آرموو تمام سؤالاتت رو در زمینه کاوش و استخراج ارز های دیجیتال بپرس و مشکلاتت رو در کمترین زمان برطرف کن

 


منبع:از خرید سخت افزار تا نصب نرم افزار استخراج ارز دیجیتال


برچسب: ارز دیجیتال، مشاور ارزدیجیتال،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۲۹:۳۰ توسط:Armoo موضوع: سرمایه گذاری نظرات (0)

چند اصطلاح جالب در ارز های دیجیتال

سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال سال های است که ذهن افراد را مشغول به خود کرده است. همانند بازار های سهام و بورس بازار ارز دیجیتال نیز دارای اصطلاحاتی است که بهتر از قبل با آن آشنایی کامل داشته باشید تا بتوانید با دید بهتری این بازار را مورد تحلیل و بررسی قرار دهید. در این بخش از مجله آرموو نگاهی داریم به چند نمونه از اصطلاحات جالب و پر کاربرد در ارز های دیجیتال:

 


آیا نیاز به مشاوره کاوش و استخراج ارز دیجیتال دارید؟؟

 


۵۱% Attack
اگر بیش از نیمی از توان رایانه در یک شبکه توسط یک نفر منفرد یا یک گروه از افراد انجام شود ، یک حمله ۵۱٪ در حال انجام است.

FOMO 
حس از دست دادن و ترس در فروش و یا نگه داری ارز دیجیتال را فومو می گویند. احساس غافلگیرانه ای که باید وقتی قطار شروع به افزایش سرعت کرد، به قطار بروید.Fear of missing out

ALT COIN
هر ارز رمز پایه ای غیر از بیت کوین و اتریوم را آلت کوین می گویند.

Pump And Dump
هر خبری که باعث افزایش و کاهش نرخ ارز های دیجیتال شود، PND  مخفف  آن است.

Whale
افرادی که سرمایه گذاری های بسیار کلان در ارز های دیجیتال می کنند.

HODL
تاکید بر نگهداری ارز های دیجیتال و به فروش نرساندن آن ها.

Token
اشاره به افرادی که روی “ارز” پروژه های غیر متمرکز و شبکه های غیر شخصی شان یا قرار داد های هوشمند که در شبکه اتریوم ساخته شده است کار می کنند.

ATH
زمانی که هر کدام از ارز های دیجیتال رکورد جدیدی را به لحاظ ارزشی می زنند. مقدار اتر که برای هر واحد گاز در معامله صرف می شود. آغازگر معامله قیمت گاز معامله را انتخاب و پرداخت می کند. معاملات با قیمت بنزین بالاتر توسط شبکه اولویت دارند. All Time High بالاترین قیمتی که توسط ارز های دیجیتال به دست آمده.

ATL
کمترین ارزشی که تاکنون از هر ارز رمز دیجیتال بدست آمده. All Time Low

ROL
زمانی که پولی که سرمایه گزاری کرده اید به سود دو برابر می رسد.

Stable coin
ارز رمزپایه ای با نوسانات بسیار کم، که می تواند برای تجارت و سرمایه گزاری انتخاب شود.

Bear /Bearish
این کلمه از افراد فعال در وال استریت آمده است و از واژه خرس به منظور  کاهش نزولی یک دارایی اشاره می شود.

 Bull / Bullish
از واژه گاو به منظور افزایش صعودی یک دارایی اشاره می شود که باید گفت این نام نیز افراد فعال در وال استریت آمده است.

آیا از ۵ قدم مهم برای استخراج ارز های دیجیتال اطلاع دارید؟؟

Bag
زمانی که هر ارز مز پایه ای را به مقدار زیاد نگه دارید شما یک سبد ارز رمزه پایه دارید.

Atomic swap
راهی که به مردم نشان می دهد به جای خرید و فروش ارز های دیجیتا آن را در بازار مبادله کنند.

Cap
سرمایه گذاری کوتاه مدت در بازار.

Confirmed
وقتی یک معامله توسط شبکه مورد تأیید قرار می گیرد و شبکه ای به شبکه دیگر متصل می شود.

Decryption
تبدیل متن رمز نگاری شده به اعداد و جملاتی که هوش انسانی آن را درک کند و به نظرش ساده بیاید.

Deflation
زمانی که تقاضا برای یک ارز رمز نگاری شده خاص کاهش می یابد و قیمت آن با کاهش نزولی همراه می شود.

Depth chart
در این نمودار درخواست های خرید و فروش به صورت دقیق و آنالیز شده نمایش داده می شود.

Double Spend
زمانی که فرد ارز دیجیتال خودش را در دو  کیف پول مختلف قرار می دهد.

DYOR
به معنای آن است که تحقیقات لازمه در مورد ارز های دیجیتال را خودتان انجام دهید و به گزارشات دیگران اعتنایی نکنید.  do your own research.

Air drop
این یک کارزار بازاریابی است که به توزیع سریع یک ارز رمزنگاری از طریق جمعیتی از مردم اشاره دارد.

 Burned
اگر هر سکه ای در ارز شبکه ساخته نشود می گویند سوخته شده است.

Cold Storage
اصطلاح دیگری برای کیف پول های کاغذی.

FA
آنالیز های اساسی در ارز های رمز نگاری شده

Fiat
اشاره به پول هایی که توسط دولت ها مناقصه قانونی شناخته می شود، همانند دلار و پوند و یورو.

 Fud
به معنای عدم قطعیت، شک و ترس در سرمایه گذار.

Moon
اصطلاحی که برای افزایش قیمت ارز های دیجیتالی استفاده می شود به طور مثال زمانی که می گویند bitcoin is mooning  یعنی ارز بیت کوین، قیمت رو به بالایی را در پیش گرفته است.

Peer to peer
در یک ارتباط همتا به همتا ، دو یا چند کامپیوتر با یکدیگر یک شبکه تشکیل می دهند بدون اینکه شخص ثالثی به عنوان واسطه میان آن ها قرار گیرد. اصطلاحانه به آن P2P نیز گفته می شود.

RECT
اصطلاح عامیانه برای معنای تخریب شدن، اصطلاحی که برای توصیف ضرر  در یک تجارت استفاده می شود.

 Seed
نقطه آغاز، یعنی زمانی که شناسه کیف پول خود را دریافت می کنید. این شناسه بسیار باارزش است و باید از آن به خوبی و کاملا مخفیانه نگه داری شود.

 Test Net
زمانی که فرد ماینر یک نسخه جدیدی از بلاک  ها را پیدا می کند و به صورت آزمایشی آن را تست می کند.

 Timestamp
زمانی که معامله ای در حال اجرا است و نشانه از گردآوری بخشی از ارز های رمز نگاری شده در آن است.

Pool mining
اگر جامعه ماینر ها (استخراج کنندگان) را به معدن کاران تشبیه کنیم می توان گفت استخر های استخراج، معدن گروه هایی از معدن کاران اند که موافقت می کنند قدرت پردازش دستگاه های خود را برای استخراج در یک مکان به اشتراک بگذارند.

Group mining
اصطلاح دیگری برای استخر های استخراج.

Nice hash
بازاری است که در آن می توانید قدرت پردازش نرم افزار ارز دیجیتال را خرید و فروش کنید.

Hash rate
یا همان نرخ هش را می توان به عنوان سرعتی که یک دستگاه استخراج در حل معادلات بلوک ها دارد تعریف کرد.

  Hard cap
در هنگام ارائه اولین سکه هایی که از دستگاه استخراج تولید می شود می توان یک درپوش بر آن بگذارید زیرا این مبلغ تمام آن چیزی است که در نظر داشته اید و در همین نقطه می خواهید استخراج را متوقف کنید.

JOMO
به معنای لذت از دست از دادن joy of missing out

Oracles
نماینده ای که اطلاعات بلاک را بدست اورده و تحت شرایط تصمیم می گیرد که ان را شبکه بلاک چین انتقال دهد.

با مشاوره تلفنی آرموو تمام سؤالاتت رو در زمینه کاوش و استخراج ارز های دیجیتال بپرس و مشکلاتت رو در کمترین زمان برطرف کن

منبع:چند اصطلاح جالب در ارز های دیجیتال


برچسب: ارز دیجیتال، مشاور ارزدیجیتال،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۳۱:۱۸ توسط:Armoo موضوع: سرمایه گذاری نظرات (0)

برترین ارز های دیجیتال چه هستند؟

ارز دیجیتال به نوعی ارز گفته می شود که بر پایه علم رمزنگاری ایجاد شده است، این ارز  تنها به صورت دیجیتالی و الکترونیکی در دسترس است و فرم فیزیکی از آن موجود نمی باشد. بیش از ۱۰۰۰  نوع ارز دیجیتال در بازار الکترونیک وجود دارد که معروف ترین آن ها بیت کوین است. ارز های دیجیتال تنها از طریق کامپیوتر و گوشی های موبایل و کیف پول های الکترونیکی در دسترس قرار می گیرند و یا مبادله می شوند.

 


آیا نیاز به مشاوره کاوش و استخراج ارزهای دیجیتال دارید؟؟

 


Bitcoin price (1  بیت کوین
بیت کوین در سال ۲۰۰۹ و توسط فردی به نام ساتوشی ناکاموتو ابداع شد. بیت کوین نوعی ارز دیجیتال است که بدون نیاز به واسطه(بانک) و از طریق کاربر به کاربر در شبکه بلاگ چین می تواند انتقال پیدا کند.

Ethereum price (2  اتریوم
اتریوم برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ توسط ویتالیک بوترین ساخته شد. علاوه بر استخراج ارز دیجیتال در آن می توان از قرار داد های دیجیتالی نیز استفاده کرد. اتریوم فضایی را ساخته است که بدون نیاز به هیچ بانک، شرکت و یا شخص ثالثی می توان ارز های دیجیتالی خود را از حسابی به حساب دیگر انتقال داد.

XRP price (3 ریپل
یک ارز دیجیتال مستقل است که در جهت دستیابی به تسویه سریع برای حساب های بین بانکی بسیار مؤثر است.

Bitcoin Cash price (4 بیت کوین کش
از ۱ آگوست ۲۰۱۷ توسط راجر ور ابداع شد و اندازه بلوک های شبکه بلاگ چین را تا ۸ مگا بایت افزایش داد تا به مقیاس فنی بیت کوین کمک کند.

Litecoin price (5 لایت کوین
در سال ۲۰۱۱ و توسط چارلی لی ابداع و معرفی شد. تنها تفاوت این ارز دیجیتال با بیت کوین در محدودیت کوین های آن است، در لایت کوین تعداد کوین ها بیشتر از بیت کوین است.

Monero price (6 مونرو
مونرو یک ارز دیجیتالی رمزنگاری شده، ایمن و غیر قابل ردیابی است که در سال ۲۰۱۴ آغاز به کار کرد. با مونرو شما کنترل کامل حساب خود را در دست دارید و حریم شخصی تان به گونه ای حفظ می شود که هیچ کس دیگری نمی تواند معاملات تان را مشاهده کند.

 


آخرین وضعیت ارز های دیجیتال در جهان چگونه است؟
ارز دیجیتال  پدیده ای در حال توسعه در کل دنیا است. کشور های بسیار زیادی از جمله آمریکا، کانادا، فنلاند، بلژیک و استرالیا امکان استفاده از ارز های دیجیتال را قانونی اعلام کرده اند اما به دلیل میزان برق مصرفی این دستگاه افراد معمولی و قشر متوسط جامعه قادر به استفاده از آن نیستند زیرا گرانی نرخ برق در این کشور ها بسیار زیاد و سرسام آور است. در خاورمیانه و ایران به دلیل نرخ پایین انرژی، استفاده از این دستگاه معقول تر به نظر می رسد و به همین دلیل است که محبوبیت بسیار زیادی نزد مردم پیدا کرده است هر چند خرید و فروش ارز های دیجیتال در ایران همچنان با مشکلات قانونی روبه رو است.

 


کلام آخر:
سال ها است افزایش ارزش ارز های دیجیتال مورد توجه همگان قرار گرفته است اما همچنان نمی توان به آن اطمینان خاطر کامل داشت. منع خرید و فروش این ارز ها در کشور های مختلف و مشکلات دیگر آن، تردید هارا برای سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال بیشتر می کند. بهتر است قبل از آغاز سرمایه گذاری بر ارز های دیجیتال از مشاوران باتجربه در این زمینه استفاده کنید. مشاور ارز دیجیتال فردی با تجربه در زمینه ارز دیجیتال است که نحوه استفاده از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال تا نصب نرم افزار و ساخت کیف پول را برای شما توضیح می دهد و به شما اطلاعاتی دقیقی راجع به نوع دستگاه های موجود در بازار، میزان برق مصرفی شان و مقدار درآمدی که می توانند در طول یک ماه داشته باشند را به شما می دهد.

 


منبع:برترین ارز های دیجیتال چه هستند؟


برچسب: مشاور ارزدیجیتال، ارز دیجیتال،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۵۰:۲۴ توسط:Armoo موضوع: سرمایه گذاری نظرات (0)

۵ قدم مهم برای استخراج ارز های دیجیتال

در نظر بسیاری از افراد استخراج ارز های دیجیتال یک امر سخت و کمی گیج کننده است، اما باید گفت استخراج ارز های دیجیتال چند مرحله دارد که بهتر است از قبل با آن ها آشنایی داشته باشید تا بتوانید به یک استخراج کننده حرفه ای تبدیل شوید. استخراج ارز دیجیتال یا ماینینگ فرآیندی است که در آن افراد استخراج کننده (ماینر) قدرت پردازش دستگاه های استخراج خود را در اختیار شبکه قرار می دهند تا در تراکنش های شبکه تأیید شود و به ازای این عمل سکه جدید دریافت می کنند که همان ارز دیجیتال است.

 


آیا به مشاوره کاوش و استخراج ارز های دیجیتال نیاز دارید؟؟

قدم اول: خرید سخت افزار
به دلیل قدرت پردازش محدود یک رایانه معمولی قادر به حل معادلات بلوک های ارز های رمز نگاری شده مانند بیت کوین و اتریوم نیستند به همین دلیل خرید سخت افزار مناسب اولویت اول برای استخراج ارز های دیجیتال است. باید گفت دستگاه های سخت افزار ارز های دیجیتال بر اساس سرعت پردازش معادلات و رسیدن به نرخ هش اندازه گیری می شوند و قیمت های متفاوتی پیدا می کنند.

قدم دوم: نصب و راه اندازی نرم افزار
بهتر است قبل از آغاز نصب و راه اندازی نرم افزارتان به دنبال این باشید که کدام ارز دیجیتال را می خواهید استخراج کنید و مطابق با آن، نرم افزار را در رایانه خود نصب کنید. بسیاری از سخت افزار های ارز دیجیتال نیازی به نصب نرم افزار به صورت جداگانه برای استخراج ندارند.

 


قدم سوم: راه اندازی کیف پول شخصی
کیف پول ها معمولا به صورت رایگان در وبسایت ها یا اپلیکیشن ها وجود دارند و شما می توانید از آن ها استفاده کنید. کیف پول های سخت افزاری ای نیز وجود دارند که کمی هزینه بر هستند اما برای افرادی که به کیف پول های مجازی اطمینان ندارند گزینه مناسب تری به نظر می رسند.

قدم چهارم: نصب فن های خنک کننده
از آنجایی که سخت افزار های استخراج انرژی زیادی را به صورت گرما آزاد می کنند، باید راهی برای خنک کردن این سیستم ها پیدا کرد. فن های خنک کننده برقی و فن های هواکش می توانند به این حل این مشکل و کارایی بهتر دستگاه های استخراج کمک کنند.

قدم پنجم: شرکت در استخر های استخراج
استخرها گروه های استخراج کنندگان(ماینر ها) هستند که قدرت پردازش دستگاه خود را برای استخراج ارزهای رمزگذاری شده به اشتراک می گذارند. پاداش ها طبق قوانین مشخص شده بین اعضا تقسیم می شود. پس از پیوستن به استخر، دستورالعمل های ارائه شده توسط نرم افزار را دنبال کنید تا بلافاصله کار استخراج آغاز شود. برخی از استخرهای استخراج معروف عبارتند از Slush Pool ، Ant Pool و BTC.com، nice hash

استخراج ارز دیجیتال بدون خرید دستگاه
مدیران کمپانی ها برای ترغیت کاربران به استفاده از محصولاتشان امتیاز هایی را در نظر می گیرند، این امتیاز ها گاهی ارز های دیجیتالی هستند که با اجرای بازی های کامپیوتری، دیدن فیلم های تبلیغاتی، شرکت در پرسش و پاسخ ها و نصب اپلیکیشن به شما داده می شود ک در نهایت شما می توانید آن را در کیف پول الکترونیکی خود ذخیره کنید و اقدام به فروش آن کنید.

 


با مشاوره تلفنی آرموو تمام سؤالاتت رو در زمینه کاوش و استخراج ارز های دیجیتال بپرس و مشکلاتت رو در کمترین زمان برطرف کن

 


ما در آرموو هستیم تا بتوانید با اطمینان خاطر کامل، وارد سرمایه گزاری در ارز های دیجیتال شوید و از تمام مراحل استخراج تا خرید و فروش آن اطلاعات کافی کسب کنید و پول خود را چند برابر کنید. ما در تلاش خواهیم بود تا در هر زمان و مکان که شما بخواهید از طریق تلفن برای رسیدن به اهداف  تان در کنار شما باشیم.

منبع:۵ قدم مهم برای استخراج ارز های دیجیتال


برچسب: مشاور ارزدیجیتال، استخراج ارزدیجیتال،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۱۶:۲۶ توسط:Armoo موضوع: سرمایه گذاری نظرات (0)