آرموو آرموو .

آرموو

صندوق های سرمایه گذاری و کاربرد های آن

صندوق های سرمایه گذاری به منظور کاهش ریسک برای سرمایه گذاران تازه وارد و سرمایه گذارانی که به صورت غیر مستقیم می خواهند در بورس سرمایه گذاری کنند استفاده می شود. صندوق های سرمایه گذاری با هر مقدار هزینه ای که در دست دارد تلاش می کند تا با مدریت بسیار حرفه ای و با تجربه های کاری بسیار زیاد، بهترین نوع از سرمایه گذاری را به عمل آورد تا میزان بازده افراد سرمایه گذار  افزایش پیدا کرده و به سود مورد نظر خود برسند.

 


آیا نیاز به مشاور سرمایه گذاری دارید؟؟

 


۱)سرمایه گذاری شاخص index investment
زمانی که بخواهید بر حسب محاسبه آماری روند تغییرات یک بازار قدم در راه سرمایه گذاری بگذارید به آن سرمایه گذاری شاخص می گویند.

۲)صندوق های سرمایه گذاری شاخص fund index
هر صندوق با تعیین استراتژی مشخص برای خود، شاخص بازار سرمایه گذاری را مورد بررسی قرار می دهد و بر طبق آن اقدام به انتقال دارائی می کند. صندوق های سرمایه گذاری برای افرادی که می خواهند یک سرمایه گذاری مطمئن را به اجرا در بیاورند و یا زمان کافی برای بررسی بازار سرمایه گذاری را ندارند بسیار مناسب است.

۳)صندوق سرمایه گذاری مشترکMutual Fund  
صندوق سرمایه گذاری مشترک نوعی از سرمایه گذاری است که از مجموعه ای از دارایی جمع آوری شده بسیاری از سرمایه گذاران در اوراق بهادار مانند سهام، اوراق قرضه و دارایی های دیگر تشکیل شده است. صندوق های متقابل توسط مدیران سرمایه گذار حرفه ای اداره می شوند، که دارایی صندوق را وارد چرخه بازار می کنند و در تلاش اند سود سرمایه یا درآمد را برای سرمایه گذاران صندوق بدست بیاورند. اعمالی که یک صندوق مشترک به اجرا رد می آورد ساختار یافته و تنظیم شده است، تا با اهداف سرمایه گذاری مناسب افراد را به سود مورد نظرشان برساند. این نوع صندوق ها برای افرادی که زمان کافی برای کسب تجربه در زمینه سرمایه گذاری را ندارند و از طرفی می خواهند سرمایه گذاری کم ریسکی را انجام دهند بسیار مناسب است.

 


۴)صندوق سرمایه گذاری خطر پذیر Venture capital
سرمایه گذاری خطر پذیر و ریسکی به سرمایه گذاری بر شرکت های نوپا و استارت آپ ها می گویند. به دلیل اینکه این نوع سرمایه گذاری یک نوع سرمایه گذاری بلند مدت است که ممکن با ضرر روبه رو شود به آن سرمایه گذرای ریسکی می گویند. صندوق سرمایه گذاری خطر پذیر به نهادی گفته می شود با شناسایی شرکت های نوپایی که توانایی رسیدن به سود و بازده بیشتر را دارند بخشی از سهام آنان را خریداری می کند.

 


با مشاوره تلفنی آرموو  تمام سؤالاتت رو در زمینه سرمایه گذاری بپرس و با قدم های محکم تر سرمایه گذاری رو شروع کن

 


منبع:صندوق های سرمایه گذاری و کاربرد های آن


برچسب: سرمایه گذاری، مشاور سرمایه گذاری،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۵۹:۵۵ توسط:Armoo موضوع: سرمایه گذاری نظرات (0)

مفهوم سبد سرمایه گذاری و انواع آن

بسیاری از سرمایه گذاران سعی می کنند سرمایه خود را در چند بخش مختلف قرار دهند تا اگر سرمایه شان در یک بخش دچار زیان شد بخش دیگر دارائی شان از بین نرود. به طور معمول سرمایه گذاران ریسک گریزند و نمی خواهند سرمایه خود را معطوف به یک مکان کنند، به همین علت است که با قرار دادن آن در بخش های مختلف سعی در حفظ سرمایه و کاستن ریسک در آن هستند. شاید مثال: تمام تخم مرغ های ات را در یک سبد نچین را شنیده باشید، این مثال در سرمایه گذاری بسیار پر کاربرد است و اشاره ای به سبد های سرمایه گذاری دارد.

 


آیا نیاز به مشاور سرمایه گذاری دارید؟؟
 

۱)بهینه سازی سبد سرمایه گذاری
بهینه سازی سبد  سرمایه گذاری بدین معنا است که با داشتن اطلاعات و تجربه های کافی بدایند در کدام سبد سرمایه گذاری خود، بیشترین بخش از دارائی تان را اختصاص دهید و در کدام بخش کم ترین. معیار ها در بهینه سازی و تشخیص درست بهترین سبد های سرمایه گذاری وجود دارد که افراد با در نظر گرفتن بیشترین بازده و کمترین ریسک از هر سبد آن را بررسی می کنند.

 


۲)مدیریت سبد سرمایه گذاری
مدریت یک یا چند سبد سرمایه گذاری می تواند توسط افراد متخصص و با تجربه که غالبا در یک گروه خاص  یا شرکت هستند داده شود تا با مدریت های درست و حرفه ای باعث رشد و بازده بیشتر دارائی شما شوند و میزان ریسک را در سبد سرمایه گذاری شما کمتر کنند. گاها افراد با داشتن تجربه های مختلفی که در سرمایه گذاری داشته اند ترجیح می دهند تا مدرست سبد سرمایه شان را خود به دست گرفته و شاهد رشد و تغییر آن باشند.

۳)تئوری مدرن پورتفولیو
سبد سهام مدرن یا نظریه پورتفولیوی مدرن  Modern portfolio theory, معیاری است برای جمع‌آوری سبدی که نگرش کلیدی آن این است که ریسک و بازگشت دارایی نباید به خودی خود ارزیابی شود بلکه چگونگی تقسیم سهم آن در ریسک و بازگشت کلی سبد باید اندازه گیری شود.

 


آیا با ۶ نوع از سرمایه گذاری جایگزین آشنایی دارید؟؟
 

۴)سبد سرمایه گذاری با صندوق سرمایه گذاری چه تفاوتی می کند؟
هر صندوق سرمایه گذاری با تعیین استراتژی مشخص برای خود، شاخص بازار سرمایه گذاری را مورد بررسی قرار می دهد و بر طبق آن اقدام به انتقال دارائی می کند اما در سبد سرمایه گذاری از همان آغاز به کار سرمایه گذاری، دارائی در چند بخش مختلف انتقال پیدا می کند تا فرد سرمایه گذار در نتیجه کمتر ضرر ببیند و بازده بیشتری را تجربه کند.

 


۵)سبد گردانی به چه معنا است؟
زمانی که فرد سرمایه گذار با در نظر گرفتن منفعت شخصی تصمیم به نگهداری، جابه جایی و فروش سهام خود از چرخه سرمایه گذاری می شود را سبد گردانی می گویند. در سبد گردانی افراد با در نظر گرفتن بازه، چرخه بازار، مشکلات سیاسی و موارد بسیار دیگر تصمیم گیری های لازمه را به اجرا در می آورند.

۶)انواع سبد های سرمایه گذرای
سبد سرمایه گذاری محافظه کارانه
زمانی که شما برای دارائی خود از یک نوع استراتژی محتاطانه کارانه و کم ریسک استفاده می کنید و سرمایه خود را در بخش های قابل اطمینان قرار می دهید در واقع یک سبد سرمایه محافظه کار ترتیب داده اید.

سبد سرمایه گذاری تهاجمی
معمولا افرادی که به سرمایه گذاری های با ریسک بالا اعتقاد دارند و سرمایه خود در چند مکان پر ریسک قرار می دهند در واقع از استراتژی سبد سرمایه تهاجمی استفاده کرده اند.

 


منبع:مفهوم سبد سرمایه گذاری و انواع آن


برچسب: سرمایه گذاری+مشاور سرمایه گذاری،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۱۴:۲۴ توسط:Armoo موضوع: سرمایه گذاری نظرات (0)

مفهوم بازده و ریسک در سرمایه گذاری و انواع آن

مفهوم بازده
میزان سودی که فرد از سرمایه گذاری خود انتظار دارد بدست بیاورد. اگر انتظار بازده زیاد را از سرمایه گذاری خود دارید بهتر است سراغ سرمایه گذاری هایی بروید که این امکان را برای شما فراهم می کند. با یک تحلیل به موقع و حرفه ای می توانید بازده سود مورد نظر خودتان را تشخیص دهید و با یک برنامه ریزی درست به هدفتان در سرمایه گذاری برسید. قبل از آغاز سرمایه گذاری باید بازده و میزان ریسک پذیری برای سرمایه گذار مشخص شود تا فرد بتواند با اطمینان قدم های خود را بردارد.

آیا به مشاور سرمایه گذاری نیاز دارید؟؟
۱)بازده سود سهام نقدی
با توجه به این که سهام داران علاقه بیشتری نسبت به سود نقدی دارند و آن را نشانه سلامت و روند رشد یک شرکت می دانند، بازده سود سهام نقدی برایشان از اهمیت بیشتری برخوردار است، زیرا می توانند در زمان های مقرر سود نقدی خود را دریافت کنند.

۲)بازده اضافی
بازده اضافی زمانی به وجود می آید که سود مورد نظر از سطح شاخص و یا معیار های از پیش تعیین شده بالاتر برود، این نوع بازده معمولا توسط مدیران سرمایه گذاری حرفه ای به وجود می آید.

۳)بازده غیر عادی
بازده غیر عادی آن سودی که از مابین سود مورد انتظار و سود واقعی قرار می گیرد. این نوع بازده در واقع یک معیار کلی است برای سرمایه گذران تا بدانند نسبت به میزان ریسکی که انجام داده اند چه میزان سود بدست آورده اند.

۴)بازده واقعی
  بازده واقعی به معنای سود یا ضرر و زیان های واقعی و محاسبه شده ای است که به یک سرمایه گذاری وارد می شود. بازده واقعی همان چیزی است. بازده واقعی مقابل بازده مورد انتظار قرار می گیرد و همان سودی که به دست سرمایه گذاران می رسد.

آیا از ۶ نوع از سرمایه گذرای جایگزین اطلاع دارید؟؟
 

۵)بازده مورد انتظار
  دغدغه تمام سرمایه گذران این است که نسبت به دارایی که برای سرمایه گذرای اختصاص می دهند بازده مناسبی را کسب کنند که به آن بازده مورد انتظار می گویند، بازده مورد انتظار مقابل بازده واقعی قرار می گیرد.

نرخ بازده سرمایه ROL Return on Investment
Rol=(سود خالص / هزینه سرمایه گذاری).۱۰۰

بازده سرمایه گذاری (ROI) یک معیار عملکردی است که برای ارزیابی، کارایی یک سرمایه گذاری یا مقایسه کارآیی تعدادی از سرمایه گذاری های مختلف استفاده می شود. نرخ بازگشت سرمایه به طور کل به معنای بازده خالص یک سرمایه گذاری خاص با توجه به هزینه سرمایه گذاری به طور مستقیم است. برای محاسبه سود یک سرمایه گذاری میزان سود از هزینه ای که سرمایه گذار در کار قرار داده کم می شود و بر هزینه کلی تقسیم می شود و میزان سود به صورت درصدی بدست می آید. نتیجه به صورت درصد یا نسبت محاسبه می شود. ارزش فعلی سرمایه گذاری به عواید حاصل از فروش سرمایه گذاری است. از آنجا که رول به عنوان درصدی اندازه گیری می شود می توان آن را به بازده  سایر سرمایه گذاری ها مقایسه کرد که به فرد این امکان را می دهد راحتر تصمیم خود را از بابت نوع سرمایه گذاری خود بگیرند. فهمیدن ROI بطور شهودی آسان تر است که به جای یک نسبت به عنوان یک درصد بیان شود.

نکته: نرخ بازگشت سرمایه ((Rol به طور کل به معنای بازده خالص یک سرمایه گذاری خاص با توجه به هزینه سرمایه گذاری بطور مستقیم است. برای محاسبه ROI، سود (یا بازده) یک سرمایه گذاری بر هزینه کل سرمایه گذاری تقسیم می شود. نتیجه به صورت درصد یا نسبت محاسبه می شود. “ارزش فعلی سرمایه گذاری” به عواید حاصل از فروش سرمایه گذاری اشاره دارد. در اصل، ROI می تواند به عنوان یک اندازه گیری اساسی از سودآوری یک سرمایه گذاری استفاده شود. نرخ بازده یا همان  ROI می تواند در سرمایه گذاری سهام باشد،ROI یک شرکت یا یک کارخانه یا در یک معاملات ملکی و یا خرید و فروش زمین محاسبه شود.

نحوه محاسبه Rol چگونه است؟
از آنجا که ROI به عنوان درصدی اندازه گیری می شود، می توان آن را به راحتی با بازده سایر سرمایه گذاری ها مقایسه کرد که به فرد این امکان می دهد راحتر تصمیم خود را از بابت نوع سرمایه گذاری خود بکند. از آنجا که Rol به عنوان درصدی اندازه گیری می شود می توان آن را به راحتی با بازده سایر سرمایه گذاری ها مقایسه کرد که به فرد این امکان را می دهد که راحتر اقدام به سرمایه گذاری کند تا بتواند به سود مورد نظرش برسد.

آیا بازده و سود سرمایه گذاری را به طور قطعی می توان تشخیص داد؟
باید گفت سود یا همان بازده در سرمایه گذرای درصد سود بازگشتی است که می توان قبل از آغاز سرمایه گذاری آن را به صورت تقریبی تخمین زد و سپس سرمایه گذاری را آغاز کرد. هر فردی که کار سرمایه گذاری را می خواهد آغاز کند قبل آغاز کار با مشاوره گرفتن از افراد متخصص و یا با تجربه شخصی اش باید بازده مورد نظر خودش را به طور تقریبی بدست بیاورد تا با اطمینان خاطر کامل سرمایه گذاری را آغاز کند.

مفهوم ریسک
شاید اکثر افراد با مفهوم ریسک آشنایی داشته باشند، اما ریسک در سرمایه گذاری به چه معناست؟ همیشه میان سود یا همان بازده ای که انتظار دارید به دست بیاورید و بازده واقعی ای که بدست می آورید تفاوت های زیادی است. زمانی که نتوانید بازده سرمایه گذاری تان را قبل از آغاز سرمایه گذاری تخمین بزنید و یا زمانی که نرخ بازده در مکانی که در آن می خواهید سرمایه گذاری کنید دچار نواسان می شود مفهوم ریسک در سرمایه گذاری را متوجه می شوید. به طور مثال در ایران زمانی که بر ارز یا طلا و سکه سرمایه گذرای انجام می دهید یک سرمایه گذاری ریسکی را به اجرا در  آورده اید، زیرا این نوع بازار ها گاهی به نواسات بسیار زیادی دچار می شود که می تواند ضرر های سنگینی را به صاحبین سرمایه وارد کند.

با مشاوره تلفنی آرموو تمام مشکلاتت رو در زمینه سرمایه گذاری بپرس و با قدم های محکم تر سرمایه گذرای رو شروع کن
آرموو با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی مشاوره سرمایه گذاری به صورت تلفنی، تیمی را تشکیل داده است، که کار مشاوره را با بهترین کیفیت اجرا کند و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که در این مسیر همراه خوبی برای تان باشد و مشکلات و سؤالاتتان  را با دقت بررسی و برای رفع آن، راه حل مناسب ارائه دهد.

منبع:مفهوم بازده و ریسک در سرمایه گذاری و انواع آن

 


برچسب: سرمایه گذاری+مشاور سرمایه گذاری،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۰۰:۴۵ توسط:Armoo موضوع: سرمایه گذاری نظرات (0)

۶ نوع از سرمایه گذاری جایگزین

زمانی که شما نخواهید در بازار ارز، سهام، بورس و تسهیلات بانکی برای سرمایه گذاری تان استفاده کنید و دارائی تان در  بازار های همچون طلاو سکه، املاک و مستغلات و غیره تخصیص دهید از سرمایه گذاری جایگزین استفاده کرده اید. سرمایه گذاری جایگزین جزو سرمایه گذاری های پر ریسک محسوب می شود که به همان نسبت نیازمند تجربه بالقوه در این بازار ها دارد. انواع سرمایه گذاری جایگزین شامل:

 


آیا به مشاور سرمایه گذاری نیاز دارید؟؟

 


۱)سرمایه گذاری خطر پذیر
venture capital زمانی که دارائی تان را به طور مثال در شرکت های نوپا همانند استارت آپ ها قرار می دهید از نوع سرمایه گذاری بلند مدت و خطر پذیر استفاده کرده اید.

۲)سرمایه گذاری خصوصی privet equity
زمانی که سرمایه گذاری در شرکت ها به بخش هایی غیر از شرکت در سهام و موارد این چنینی بشود و در عوامل دیگر همچون رشد و پیشرفت آن، تغییر ساختار و یا خرید ابزار باشد از نوع سرمایه گذاری خصوصی استفاده شده است.

۳)صندوق سرمایه پوششی ریسکی  Hedge fund
صندوق هایی که بخش های متنوعی از سرمایه گذاری را در بر می گیرند که میزان خطر پذیری و ریسک یک سرمایه گذاری را کاهش می دهند صندوق سرمایه پوششی ریسکی می گویند.

 


آیا از ۷ توصیه برای سرمایه گذاری در سال ۹۹ اطلاعاتی دارید؟؟

 


۴)سرماگذاری شخصی
زمانی که استعداد یک فرد را شناسایی می کنید و با قرار دادن سرمایه بر توانمند سازی او سعی دارید تا این فرد را به جامعه بیشتر بشناسانید  یک نوع سرمایه گذاری شخصی را انجام داده اید. سرمایه گذاری بر یک خواننده، نقاش، بازیگر، نویسنده و یک فیلم یا سریال از انواع این نوع سرمایه گذاری است.

۵)سرمایه گذاری بر کالا Discommode
اگر دارائی تان را بر تولید یا صادرات واردات یک نوع کالای خاص اختصاص دهید به آن سرمایه گذاری در کالا می گویند. سرمایه گذاری کالا  می تواند بسیار مفید باشد و به چرخه بازار نیز کمک های زیادی کند.

۶)سرمایه گذاری در زمین و مستغلات  Real estate
سرمایه گذرای در زمین و مستغلات به این دلیل که در ایران مالیاتی از صاحبین زمین و مستغلات گرفته نمی شود امری بسیار رایج است. متأسفانه این امر بر افزایش قیمت زمین و مستغلات تأثیرات بسیار چشم گیری می گذارد و می تواند تورم را در کل کشور با رشد روبه رو کند.

 


زمانی که سرمایه تان را در بورس و یا تسهیلات بانکی قرار می دهید دردسر های کمتری را تجربه می کنید اما ممکن است سوددهی کمتری برای شما به همراه داشته باشد تا زمانی می خواهید از سرمایه گذاری جایگزین استفاده کنید. در سرمایه گذاری جایگزین میزان بازده مالی شما نیز می تواند متغیر باشد و این بسته به هوش و تجربه کاری شما دارد که چگونه و در چه زمان هایی سرمایه گذرای تان را با رشد بیشتر روبه رو کنید.

 


با مشاوره تلفنی آرموو تمام سؤالاتت رو در مورد سرمایه گذاری بپرس و با قدم های محکم تر سرمایه گذرای رو شروع کن

 


آرموو با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی مشاوره سرمایه گذاری به صورت تلفنی، تیمی را تشکیل داده است، که کار مشاوره را با بهترین کیفیت اجرا کند و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که در این مسیر همراه خوبی برای تان باشد و مشکلات و سؤالاتتان  را با دقت بررسی و برای رفع آن، راه حل مناسب ارائه دهد.

 


منبع:6 نوع از سرمایه گذاری جایگزین


برچسب: سرمایه گذاری، مشاور سرمایه گذاری،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۴۸:۲۸ توسط:Armoo موضوع: سرمایه گذاری نظرات (0)

۷ توصیه برای سرمایه گذاری در سال ۹۹

در سرمایه گذاری، ریسک و بازده دو طرف یک سکه هستند. ریسک پایین به طور کلی به معنی بازده(سود) مورد انتظار پایین است، در حالی که بازده بالا معمولاً با ریسک بیشتر همراه است. اما چه نوع سرمایه گذاری هایی در ایران بازده بیشتری دارند؟ سرمایه گذاری در سود های سپرده بانکی در ایران محبوب تر از سایر سرمایه گذاری ها است اما علت آن چیست؟ میزان ریسک پذیری در مردم ایران بسیار کمتر از سایر کشور ها است، به همین علت است که اکثر مردم سعی می کنند تمام سرمایه خود را در امور بانکی و تسهیلاتی قرار دهند و به همان میزان سود قانع می شوند. به همین خاطر دولت با کاهش سود های بانکی سعی داشته است تا مردم را ترغیب به سرمایه گذاری در بخش های دیگری همچون بورس کند.

آیا به مشاوره سرمایه گذرای نیاز دارید؟؟

دغدغه بسیاری افراد این است که با توجه به تورمی که در کشور وجود دارد چه روش هایی در سرمایه گذاری می تواند برای آن ها سود آور باشد و بازده مناسبی نیز برای آن ها داشته باشد. بازار ایران در زمینه های مختلف دچار نواساناتی بوده که افراد را برای سرمایه گذاری می ترساند اما یک سری از سرمایه گذاری ها هستند که به طور عمده میزان بازده مناسبی داشته اند و میزان ریسک شان نیز کمتر است. در این مقاله از مجله آرموو نگاهی داریم به ۷ توصیه ای که افراد قبل از آغاز سرمایه گذاری خود باید آن ها را بدانند.

۱)هدفتان از سرمایه گذاری را مشخص کنید و بازار سرمایه خود را بشناسید:
اکثر افراد تنها میزان بازده سرمایه گذاری را مورد بررسی قرار می دهند و شناخت کافی راجع به بازار سرمایه خود ندارند، به همین علت ممکن است بعد از گذشت مدت زمان کوتاه از سرمایه گذرای خود احساس پشیمانی کنند و با یک شکست مالی روبه رو شوند.

۲) آینده سرمایه گذاری تان را برحسب گذشته اش پیشبینی نکنید:
در هر دوره و در سال های متفاوت ممکن است یک سرمایه گذرای دچار تغییرات و تحولات زیادی شودبه طور مثال افرادی که بر خرید و فروش خودرو می خواهند سرمایه گذاری کنند نمی تواند با استناد به گذشته این بازار قدم در این راه قدم بردارند. همانطور که می دانید بازار خودرو در سال های اخیر دچار نوسانات بسیار زیادی شده است و با افزایش نرخ رشد آن اکثر افراد به این سرمایه گذاری در این زمینه علاقه مند شدند اما باید گفت این نرخ ممکن است دچار نوسانات بسیار شدیدی شود انجام آن یک عمل بسیار پر ریسک است.

۳)به اخبار و پیشبینی هایی که راجع به انواع سرمایه گذاری ها بیان می شود اعتنا نکنید:
رسانه های زیادی هستند که اخبار رشد یا افت بازار های سرمایه را به صورت روزانه به عموم مردم ابلاغ می کنند اما نباید به آن ها اعتنا کرد. پیشبینی سرمایه گذرای باید بر حسب تجربه و شناخت بازار باشد نه براساس اعداد و ارقام.

۴)در سرمایه گذاری صبور باشید:
صبر در سرمایه گذرای، برخی زمان ها می تواند دارایی شمارا چند برابر کند و یا بر عکس باعث شکست مالی شما شود اما این شما هستید که با استفاده از هوش خود و یا تجربه دیگران باید بدانید چه زمان هایی بهتر است صبور باشید و چه زمان هایی سرمایه خود را از چرخه بازار بیرون بکشید.

۵)سبد سرمایه گذاری را فراموش نکنید:
بسیاری از سرمایه گذارن سعی می کنند سرمایه خود را در چند بخش مختلف قرار دهند تا اگر سرمایه شان در یک بخش دچار زیان شد بخش دیگر دارائی شان از بین نرود. به طور معمول سرمایه گذاران ریسک گریزند و نمی خواهند سرمایه خود را معطوف به یک مکان کنند، به همین علت است که با قرار دادن آن در بخش های مختلف سعی در حفظ سرمایه و کاستن ریسک در آن هستند.

۶)از سرمایه گذاری ای استفاده کنید که تورم اقتصادی را بالا نبرد!
بسیاری از افراد زمانی که به طور مثال دلار در حال رشد است و قیمت پول ملی را کاهش می دهد تصمیم می گیرند سرمایه خود را به دلار تبدیل کنند و اینگونه گمان می کنند بهترین نوع از سرمایه گذاری را به اجرا در آورند اما باید گفت این نوع سرمایه گذاری تورم اقتصادی و قیمت اجناس را بسیار بالا می برد و به جامعه آسیب های جدی وارد می کند.

۷)میزان مبلغ در سرمایه گذاری هیچ اهمیتی ندارد:
بسیاری از افراد تصور می کنند که باید پول بسیار زیادی داشته باشند تا بتوانند سرمایه گذاری را آغاز کنند، در حالی که با مبالغی همچون ۱۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان نیز می توانید سرمایه گذاری را شروع کنید و در این زمینه تجربه های خوبی بدست بیاورید تا در آینده بتوانید با مبالغ بیشتر سرمایه گذرای تان را رشد دهید.

منبع:۷ توصیه برای سرمایه گذاری در سال ۹۹


برچسب: سرمایه گذاری، مشاور سرمایه گذاری،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۰۱:۱۵ توسط:Armoo موضوع: سرمایه گذاری نظرات (0)